• All Community
    • All Community
    • Forums
    • Ideas
    • Blogs
Advanced

Not what you are looking for? Ask the experts!

Kudos0

Norton désinstallé

Bonjour, hier je m'aperçois que Norton Sécurity pour Windows 8.1 est désinstallé de mon pc portable. Comment Est-ce possible? Comment le réinstaller? Merci

Replies

Accepted Solution
Kudos1 Stats

Re: Norton désinstallé

assisted by Google translate.
If Norton Security is in fact uninstalled it may be the work of an infection trying to prevent you from finding and eliminating it. I would suggest that you run the Norton Remove and Reinstall Tool;

www.Norton.com/nrnr

To insure that your copy is complete and correct. If you are unable to reinstall the software then I strongly recommend that you visit one of the free malware removal sites and work with a single trained volunteer there to get your system cleaned and back to normal.

assisté par Google translate.
Si Norton Security est en fait désinstallé il peut être l'œuvre d'une infection en essayant de vous empêcher de trouver et éliminer. Je dirais que vous exécutez le Norton supprimer et réinstaller l'outil;

www.Norton.com/nrnr

Pour vous assurer que votre copie est complète et correcte. Si vous êtes incapable de réinstaller le logiciel, je vous recommande fortement que vous visitez l'un des sites gratuits de suppression de logiciels malveillants et de travailler avec un seul bénévole formé là pour obtenir votre système nettoyé et retour à la normale.

Dick Win 10x64 current current NSBU

This thread is closed from further comment. Please visit the forum to start a new thread.