• All Community
    • All Community
    • Forums
    • Ideas
    • Blogs
Advanced

Not what you are looking for? Ask the experts!

This forum thread needs a solution.
Kudos0

norton security compatible truecrypt ?...

Bonjour,

J' utilisais Norton Internet Security sur deux PC, en mars 2015 je l' ai remplacé par Norton Security qui lui ne fonctionnait pas avec TrueCrypt, a cette époque. Symantec m'a prolongé gratuitement NIS 2015 en attendant que Norton Security soit compatible avec TrueCrypt. N'ayant rien trouvé sur internet a ce sujet, je pose ici la question : Norton Security 2015 est-il compatible avec TrueCrypt actuellement ?

Merci

Replies

Kudos0

Re: norton security compatible truecrypt ?...

@Tony_Weiss

Hello,

J 'was using Norton Internet Security on both PC in March 2015 I have replaced with Norton Security that it did not work with TrueCrypt, at that time. Symantec me free extended until 2015 NIS Norton Security is compatible with TrueCrypt. Finding nothing on the internet about this, I ask the question here: Norton Security 2015 is compatible with TrueCrypt now?

Thank you

Dick Win 10x64 current current NSBU
Kudos0

Hi Dick 

I am actually sticking around a few more days so I will check on this with the team as soon as Monday. 

Thank you

Ayla 

Kudos0

All help gratefully accepted

Dick Win 10x64 current current NSBU
Kudos0

Bonjour @Philippelouis

Norton Security est compatible avec Truecrypt en effet, Si vous avez des problèmes particuliers, veuillez les décrire en envoyant des copies d'écran  pour mieux illustrer la situation.
Merci

Ayla

Kudos0

Merci pour cette info, TrueCrypt fonctionne parfaitement.

This thread is closed from further comment. Please visit the forum to start a new thread.