Este hilo del foro necesita una solución
Kudos0

licences

Bonjour, Norton m'indique que j'ai 5 licences sur 5 qui sont utilisées ; mais je n'ai que 3 appareils (PC, smartphone et tablette). Comment supprimer la licence sur 2 vieux appareils qui ont été changés ?

Merci

Respuestas

Kudos1 Estadisticas

Re: licences

Hello, Norton tells me that I have 5 out of 5 licenses in use; but I only have 3 devices (PC, smartphone and tablet). How to remove the license on 2 old devices that have been changed?

Log into your Norton Account and click on the user icon at the top right of the screen, then click on Manage My Subscriptions. Find your current subscription and then click on Manage Licenses. Find the older devices and click on the trash can beside them to remove them.

Connectez-vous à votre compte Norton et cliquez sur l'icône de l'utilisateur en haut à droite de l'écran, puis cliquez sur Gérer mes abonnements. Recherchez votre abonnement actuel, puis cliquez sur Gérer les licences. Trouvez les anciens appareils et cliquez sur la corbeille à côté d'eux pour les supprimer.

Kudos0

Merci pour votre éclairage, j'ai réussi à supprimer des appareils.

Kudos0

You are welcome. Glad I could help.

Je vous en prie. Heureux d'avoir pu aider.

This thread is closed from further comment. Please visit the forum to start a new thread.