Este hilo del foro necesita una solución
Kudos0

Mon iPad n'apparaît pas dans mon compte ( my.norton.com)

Je ne sais pas si Norton est correctement installé sur l'iPad Je n'ai que 29 contacts. L'iPhone en a beaucoup plus.

Respuestas

Kudos0

Re: Mon iPad n'apparaît pas dans mon compte ( my.norton.com)

My iPad does not appear in my account

I do not know if Norton is properly installed on the iPad I have only 29 contacts. The iPhone has a lot more

Does the iPhone appear in your Norton Account with the correct number of contacts backed up? 

Does the iPad not show up at all in the Norton Account, or do the contacts not show for the iPad? Can you start the Norton Security app on the iPad and manually run the backup?

Even if both devices are being backed up properly, the contacts do not sync between the devices. So it is possible that one device has more contacts than the other.

What IOS version is on your iPad? 

Est-ce que l'iPhone apparaît dans votre compte Norton avec le nombre correct de contacts sauvegardés?

L'iPad ne s'affiche pas du tout dans le compte Norton, ou les contacts ne s'affichent-ils pas pour l'iPad? Pouvez-vous démarrer l'application Norton Security sur l'iPad et exécuter manuellement la sauvegarde?

Même si les deux périphériques sont sauvegardés correctement, les contacts ne se synchronisent pas entre les périphériques. Il est donc possible qu'un appareil ait plus de contacts que l'autre.

Quelle est la version d'IOS sur votre iPad?

This thread is closed from further comment. Please visit the forum to start a new thread.