hvis i har den version vil den i 90% af tilfældene bruge over de ca 200mb af de ram som er standart den kan bruge op til over 2gb ram
da den kan crash ens pc
hvis i har den version vil den i 90% af tilfældene bruge over de ca 200mb af de ram som er standart den kan bruge op til over 2gb ram
da den kan crash ens pc
@globus5000 That version is not currently being offered via Live Update. How are we suppose to get that release?
SA
den eksistere ikke endnu 26.3.10886 (build 26.3.10886.979) det er kun mig der har den de sender alle test udgaver ud til mig før i får den så de kan spare tid på at teste alt selv jeg fandt flere fejl og de spare alt besværet de skal kun fixe fejlene
det var noget jeg først fandt ud af nu det er en mega høj rang jeg har ved dem derfor vil de gøre
det du skal have den højeste rang ved dem før de vil gøre det og det har jeg
så vær gang ny version kommer altså 1.0.138 den i har er 137 så tester jeg det før i får dem
så i ingen fejl har og i ingen besvær har det er da nice men man skal vide ting før man får det
det er lige som 973 den hade ingen fejl så derfor fik i ca 14 fejl fix asp den her nope fuld af fejl så der går tid før i kan få den når den er stabil har de også mange ting klar da de laver ting samtidig med at fixe de mange fejl også kan de have mange nice ting klar flere end vi tror
der er kun 2 personer der har dem før i får dem derfor kan vi mange ting men om i vil tro mig må i jo selv om men det er sandt det er et samarbejde vi har med norton
Version 979 DID indeed download and install while I was away this afternoon.
Edited: I’m not seeing any memory/cpu spikes either. Running normal.
SA
det ser ud til de fandt fejlen hurtig du skal huske at bare fordi jeg har den først er det jo ikke ens betydning med at i får den version jeg har i får jo en der er optimeret det er sikker faktisk har du fået en der er meget optimeret nu den på ca 100mb før tæt på 200mb altså som standard plus dark web fejlen er nok også fixe så de har fixet 2 fejl der var i den udgave i ikke hade derfor fik i den nu når den klar til alle så det vil sige de gør klar til nye ting snart det er bare tid ikke andet
Je viens de vérifier la consommation de mémoire et l’utilisation du processeur et je n’ai ni constaté une utilisation élevée de la mémoire, ni une utilisation excessive du processeur.
nej men det er fordi det var en fejl den hade i går som de fixede i løbet af 24 timer man skal være over beta tester for at få den version jeg hade den version og det var en version jeg hade men jeg vil ikke sige mere da det er svært at sige skriv til mig Gribouille342 og jeg skal forklare det det er fordi jeg tester for norton os der testester har dem jo før jer og det var en test fejl den har stadig fejl men dem arbejder de på der er kun 4 der må få alt info og du er 1 af dem så skriv og du må få info men det gør du ikke