Cloud Cleaner not working on Google Drive: Times out or can't connect

Note: Please do not post Personally Identifiable Information like email address, personal phone number, physical home address, product key etc.

Issue abstract: Cloud Cleaner isn’t working on Google Drive.

Detailed description: When I try to use Cloud Cleaner on Google Drive, it either starts scanning then stops after a few minutes (like it’s timing out), or it immediately displays a message that it can’t connect. Windows, programs, and drivers are all up to date. I have a good Internet connection (Download speed: 933 Mbps; Upload speed: 946 Mbps). I’m not running a VPN. I’ve tried clearing my browser cache. I’ve tried to initiate the cleaning from multiple devices. I’ve spent hours searching the Internet (in multiple languages) for a solution and, to no avail, I’ve tried the meager few that I’ve found (and they didn’t exactly inspire confidence that they would help in the first place). So, I’m out of ideas, and have received zero benefit from the Cloud Cleaner service. Any suggestions better than “Turn off your firewall!” would be greatly appreciated.

Product & version number: Norton Utilities Ultimate, version 26.3.18484.8780

OS details: Windows 11

What is the error message you are seeing?

“We can’t seem to connect
Make sure you’re connected to the internet and reopen this app. Doesn’t work? Please see our support article for help.”

If you have any supporting screenshots, please add them:

det virker på nogle det virker på min udgave sig det til norton at den ikke er 100% stabil andet er der ikke at gøre

Have you receive a response on this yet. I am having the same problem.

Ja der er en nyer udgave 8888 jeg vil høre om det det kan være fix i den men det kan være de har lavet lidt af det

Jeg har info til dig når 26.3 final kommer så vil den fejl være fix det kan være at det først er 26.3 miner men de vil fixe fejlen der kommer en miner det er sikkert der er nemlig en ting som de måske vil springe over men der vil blive lavet i mineren når den rigtige patch note kommer så vil du få den men først når den er klar jeg har den nok max 14 dage

Jeg vil give de den patch note når jeg har den

jeg kan sagtens logge på på min version jeg har den nye version 8888 der virker
det fint men jeg vil give det vidre jeg vil få info inden for 3 til 5 dage