Pessoal,
Adquiri a licença do Norton essa semana para tentar recuperar alguns arquivos que foram apagados do meu computador. O Norton Utilities conseguiu recuperá-los, e eles aparecem na pasta LostFolder . No entanto, ao tentar abrir esses arquivos, recebo a mensagem de que estão corrompidos e não consigo acessá-los. Alguém já passou por isso ou sabe de algum procedimento ou ferramenta adicional para tentar abrir ou reparar esses arquivos? Agradeço qualquer ajuda ou dica!"
Att
jeg tror godt jeg ved vad der er sket filerne er beskadiget og derfor kan den ikke gendanne dem hvis de ikke var beskadiget ville det være lykkes derfor mislykkes det så norton utilities gjorde vad den kunne men det er ligegyldig alle programmer af den her slags ville det have mislykkes for bare så du ved det for at norton utilities skal kunne gøre det skal du have fat i et program til at reparerer filerne først så kan den gøre det for dig jeg kender ikke et program til det men hvis du finder et program der kan gøre det så kan du få filerne gendannet af norton utilities men hvordan gør du det med filer der skal gendannes ved jeg ikke