Note: Please do not post Personally Identifiable Information like email address, personal phone number, physical home address, product key etc.
Issue abstract: I want a refund. I was offered a Computer Tune Up for $10. I thought it was something that came with the Norton software, that I could run myself. No. Instead, I have to call an 800 number, and allow someone else access to my computer. NO WAY. There is NO WAY I would give access to someone I don’t know. I want my $10 back!!!
Detailed description:
Product & version number:
OS details:
What is the error message you are seeing?
If you have any supporting screenshots, please add them:
Der er en måde at få det billigt på man kan købe det i en samlet pakke som norton 360 deluxe og norton utilities det er rat billig hvis du vil der er også andre måder men det er den letteste de andre måder er ikke nogle du lige får norton giver den nogle gange til normal pris men så skal du ha en meget god grund til at de siger du skal ha den det er en rabbat på ca 150kr jeg har den på den måde men det er svæřt at få på den måde du skal have en meget god grund til at de vil gøre det som lang tids kunde hjælpe dem meget det er ikke bare uden lige de vil det du skal være fortjent til det du kan få norton 360 sådan også men du skal være fortjent stadigvæk
Du kan spare ca 250kr der måske mere det der er ulempen ved andre måder er at koden skifter det gør den ikke der så du mister ikke din info
Jeg har fået min største bonus ca 3200kr så du kan godt få bonus hvis du er smart