Customer Service

Issue abstract: Norton needs native speakers of American English

Detailed description: Imagine a company domiciled in America that hires Asias who cannot pronounce English words and hire them to work the TELEPHONES.

Product & version number:

OS details:

What is the error message you are seeing?

If you have any supporting screenshots, please add them:

Jeg har ikke hørt det husk at du jo bare kan snakke over chaten men der er jo forskellige steder i verden lige fra eu til us til asien
Og du skal huske hvis der er for mange på en linje så vil du blive sendt til andre steder det kan jo være problemet bare så du ved det jeg har prøvet at havne på den norske i eu men det er jo normen derfor er det jo meget norsk husk det men ellers har jeg ikke problemer når jeg havner på andre linjer om det er tysk eng finsk italienske linjer kun den norske har jeg problemer med

Did you request on-shore support?
Did you request on-shore support and were refused?

Are you reporting that Gen Digital Inc. as a multinational software company co-headquartered in Tempe, Arizona and Prague, Czech Republic…that provides cybersecurity software and services…does not offer on-shore support?
Gen Digital as a Fortune 500 company and a member of the S&P 500 stock-market index…does not offer on-shore support??

I don’t know what you are talking about. I called the telephone number for Norton.

sounds like you reached off-shore support…did you request on-shore support? …just wondering whether requesting on-shore support helps reach native speakers of American English.