Dark web monitoring missing

I use an old version 22.24.2.6 because I like the old interface.

I use it on 2 computers.

On one of the the dark web momitoring is not visable. Why?

What operating system(s) are on the 2 computers?

Windows 11

Did you ever have the Dark Web Monitoring working on the system that does not have it now?

Are both computers using the same 360 subscription?

Not sure what particular files or modules are shown in your first two images, but the one I have highlighted in this image have a different version numbers.

Even though two the 360 programs have the same version, if all modules are not the same, that could cause the loss of a given feature.

I assume you have stopped using LiveUpdate or you would have been updated to the new interface versions. So the only thing I can suggest would be to reinstall 360 on the system without the Dark Web Monitoring.

når den nye 26.1 kommer i 2026 så vil jeg opgradere det er en mega opdatering så vit jeg har hørt jeg er ikke sikker men det er op til dig de retter mange fejl i den opdatering lige fra design til andre ting i det nye design så den vil jeg teste og få men som sagt jeg er ikke sikkert da der er nogle design fejl i den nye som de nok går efter i den også test den i en virtuel men den kommer ikke lige forløbelig nok februar eller marts test den da de går efter fejl overalt

The poster is using the older version 22.24.2.6. Your post about ver 26.1 is irrelevant.

1 Like

nej det er ej de fixer alt i den har jeg hørt så hvis han vile prøve den nye og se om det virkede så vil jeg se vad den kunne ikke andet men han må selv om han bruger a eller b men man skal jo ikke skifte før den er ok at bruge og det skulle være der at de gør den nye mere så den ikke har fejl da den nye har døjet meget med det og det er derfor jeg siger at han skulle prøve den nye der da den bliver meget stabil der hvis jeg har hørt rigtig så det har med sagen at gøre det var derfor jeg skærv at han skulle teste den version

Their first post says they are using the older version for the old interface.

Du er bare ikke smart så hvis han vil prøve Den så er det nu han skulle jeg siger jo ikke han skulle skifte men at prøve noget når alt virker er det jo sagen at prøve 26.1 da de fixer mange fejl tror jeg nok da den er stabil så kan han jo selv om han vil skifte eller ej der er hvis også design skift i den så den får lidt anderledes ting i den så det er ikke små ting der bliver rettet det er min ide og design er jo anderledes måske ikke alt men noget er ikke det samme som for et år siden