A nyone else getting excessive “AI Content Detected” messages on YouTube videos - I’m getting repeated pop up warnings from videos I KNOW aren’t AI, and when I dismiss the pop up it generally comes back after a couple of minutes.
I think that the AI/Deepfake detection has been turned a tad too aggressive. I’m almost at the point of disabling it (and a protection feature that drives users to deliberately disable it isn’t exactly good).
I’ve not yet run into any of this AI Content Detected messages, yet. Is there any where that you can find in the message that allows you to challenge, or report the detection to help ‘teach’ the AI?
Etant établit en France, je n’ai pas encore rencontré ce type de message. Par ailleurs, je ne sais pas si cette fonctionnalité est active pour les clients français.
Je reviens vers vous pour dire qu’aujourdhui, j’ai découvert en debut d’après-midi que désormais, la protection contre les escroqueries pro (les SMS sécurisés ; les appels sécurisés et les emails sécurisés) était incluse dans mon abonnement Norton 360 Advanced. Je suis contente de cette avancée même si je trouve un peu dommage que le nombre d’emails protégés soit limité à 5, alors que les concurrents que sont McAfee et Bitdefender proposent la protection de 10 emails dans leurs abonnements premium respectifs.
Par ailleurs, je dois préciser que j’ai dû désinstaller puis réinstaller Norton 360 sur mon smartphone pour pouvoir bénéficier de la protection contre les escroqueries Pro.
Je n’ai pas encore reçu de message d’alerte au sujet de YouTube.
With the latest update of Norton 360, we have noticed that deepfake protection has started to generate excessive detection on AI generated content. While our team is looking at tuning the AI model, you can turn off the setting “Send me AI content notifications” to avoid excessive notifications. We will update the thread once we have a solution in place.