Note: Please do not post Personally Identifiable Information like email address, personal phone number, physical home address, product key etc.
Issue abstract:I;m using Norton Utilities Ultimate
Detailed description:
Product & version number: 25.11 18163
OS details: Windows 11 Pro
What is the error message you are seeing? How do I go back to the previous version of Norton Utilities? I upgraded to ultimate on one computer, my laptop still has the older version since I won’t upgrade that laptop to uttimate.
If you have any supporting screenshots, please add them:
26.1 er kommet er det bedre eller er der stadig problemer de retter mange fejl der
Hvad mener du helt præcis den laver ikke driver ting norton utilities det gør driver updater
Those notifications are just advertising for the Driver UPdater software Norton marketing people want you to buy. Norton Utilities cannot update any drivers, so you can just ignore those messages.
husk det kan du slå fra hvis du vil det er possible men det glemmer alle at man kan der er et punkt til det under privacy jeg har alle så jeg kan ikke få dem men hvis jeg ikke hade driver updater skulle jeg slå den fra
Bare vent til 26.3 finel det er den der gør at alt virker igen den fixer ikke alt men den fixer nok til at det er stabil 26.33 tar det sidste