N360 problematic

FWIW.
In the past I’ve removed Norton by the most severe method, and reinstalled in the normal way.
So, with EOL W10 10/2025, I bought a W11 device. Installing and customizing N360, I logged into my online account. I was greeted by my other 3 devices could be ‘vulnerable’, press ‘FIX’ now. The 3 devices remained ‘vulnerable’. Unwilling to ‘Severe, Remove & Reinstall’, I looked for another option. Settings/Troubleshooting/Reset All Settings/Reset to Default did the trick. Logging into another device; so as, not to lose sight of the online account window, on ‘Restart Now’ on device-1.
The 1st device restarted indicating on N360 UI 2-issues ‘File Cleanup’ & ‘Optimize Disk’. Ran both, and ‘FIX’ now online. Rebooted device-1. ALL GOOD !

All the time on-show, the Green ‘You Are Protect’ Banner in the System Tray.
SO, ALL THE TIME THERE’S AN ONLINE INDICATION OF VULNERABILITY, AM I ACTUALLY PROTECTED OR NOT ?
THIS ANOMALY DOES NOT PRESENT THE N360 PRODUCT IN ANY GOOD LIGHT !

OFHC-TriggerBANNER-1

har du prøvet at ringe til norton

Hvorfor skulle jeg ringe til Norton. Jeg betaler for mit abonnement, jeg forventer, at det virker. Jeg er kommet til den konklusion, at al software kun er en BETA-version.
TCJ375-02x12x0.75
“Doktor, jeg kan ikke udtale mine F’er, T’er og H’er!”
“Jamen, du kan da ikke sige mere retfærdigt end det.”

du skal jo ikke tror at alt virker 100% når du får det der er nogle fejl som du er nød til at ringe til norton for at de kan fix 2061 fejlen kan kun de reperere hvis du ringer til dem så derfor skal du ringe til dem nogle gange men det er op til dig alt virker bare ikke 100% det er electronik der var en der ville have norton utlilites men han blev nemlig lukket ude af købs siden så han måtte ringe til norton

Jeg har rapporteret problemet til Norton ved at skrive til fællesskabet. Det er op til Norton at handle på posten; eller bare ignorere det.
Trigger-Says-Decide

Du skal jo ikke tro norton læser alt der står på communety de læser meget men ikke alt

Kynisk og dum er ikke det samme. Jeg kan kun konkludere, at jeg interagerer med en useriøs AI Chat Bot, der endnu ikke er god til at fornærme.
TrollsCirc1-250-2.5-7