når 26.2 kommer så er alle 4 major og giga fejl væk i systemet plus nogle nye ting her og der den skal i glæde jer til vi har fix ca 15% af alle fejl i norton utilities der er måske fjernet flere end de fejl ud af de 20% der er fejl resten skulle komme i en miner efter
26.1 miner er droppet
Thanks @globus5000 for the information.
I imagine it comes from a chat conversation with Norton support.
We’ll see if these changes are confirmed when the new versions are officially announced next February. For the moment, wait and see !
Have a good day.
Guillaume
Jeg fandt alle fejl i systemet næste patch fix ca 5% flere fejl auto clean og cloud cleaner fejlen det er sikker resten kommer i 26.2 manage program virker 100% igen i 26.2 plus jeg ved vad de smider i helt til 26.4 så glæd jer det er noget i vil have 26.4 bliver årets big plus alt til 26.4 er bygget til os plus alt fra 26.5 til 26.8 er måske nye ting da de spørger mig om hjælp til at designe den så sig med gode ider jeg ved alle datoer de kommer til 26.6 plus noget af det der er i når 26.2 kommer har vi fjernet ca 15% af alle fejl 26.1 fixede 5% af alle fejl den var fuld af fejl den fix manuel fejl optimere ting her og der det er en mega 25.11 25.11 var light hvis du samligner patch note