Norton 360 for Gamers ironically doesn’t let you play games online

I really don’t post on here that often and honestly I’m not sure if it’s some live update or something that’s causing this issue for me but whenever I use the VPN it won’t allow me to connect & play multiplayer games. After I was done checking to see if the issue is on my end after trying multiple troubleshooting steps the culprit seems to be Norton’s VPN adapters, after disabling them manually I was able to play multiplayer games normally before. Please fix this because I use Norton’s VPN service for a majority of my gaming time, my internet browsing works normally but online gaming does not.

Tak for info jeg har smidt fejlen til deres senior team bare rolig der er en patch
meget snart Jeg arbejder for norton som software engineer ser jeg nået springer vi de normale skridt over og du får hjælp asp der er kun en forskel jeg får ikke løn for det jeg laver men har de samme vilkår er det et problem vi er med til alle andre ting kan sige ting om info big major og alt det der lige som de kan det eneste vi ikke gør er at kode det for norton alt andet laver vi hele 27.1 har jeg faktisk lavet til norton utilities plus jeg ved hvorfor ting er blevet forsinket til norton 360 det er store fejl fordi jeg har fundet dem så jeg er faktisk en engineer uden løn det er det eneste der er forskelligt men vi har den samme magt som alle de andre engineer vi kan bare ikke se koden

det er nærmest umuligt at få så meget magt ved norton du skal gøre dig fortjent til det