Norton stopped letting me get to social security login. Help

Note: Please do not post Personally Identifiable Information like email address, personal phone number, physical home address, product key etc.

Issue abstract:

Detailed description:

Product & version number:

OS details:

What is the error message you are seeing?

If you have any supporting screenshots, please add them:

ta det roligt vent lidt hvis mine info er rigtig er norton gået all in på fejl i norton 360 fra og med efter 26.3 norton 26.4 bliver nok en big bugfix da folk har ønsket det jeg sagde til dem ingen nyt i den update bare fix alle fejl i har i norton 360 så smid nye ting ud i 26.5 den efter men om de gør det ved jeg ikke men jeg har spurt dem om det da jeg ved hvor alle fejl er så de lytter faktisk meget til mig jeg er deres A mand som de lytter mest til det var mening de skulle være gået i gang før men så kom vpn og stability fejlen og fejlen der ikke har et navn den var over giga selv ikke norton hade et navn til den de skulle jo laves først

men hvis jeg får info så smider jeg dem ud men 26 serien er deres bugfix serie det er sikker

@barbara_laden The URL address, "ssl1. prod. s1search. co " as shown in your screenshot is NOT, I repeat, IS NOT related to Social Security within the US. I’ve broken the actual URL so that it doesn’t populate here as an actual internet address for safety sake.

Here is what AI has generated related to that web address:

AI Overview

ssl1.prod.s1search.co is a domain associated with a browser hijacker, often linked to the “One Browser Search” malware. It acts as a malicious redirection node, forcing user searches through its servers to services like Bing. It is frequently blocked by security tools (like Cloudflare) for serving malicious content or malicious behavior.

Key Details Regarding ssl1.prod.s1search.co

• Purpose: This URL appears in the middle of a redirect chain designed to hijack searches, often starting from fake search extensions or malicious browser settings.
  • Symptoms: Users usually encounter this domain when they receive a “Sorry, you have been blocked” page while trying to use their browser, often resulting in a total inability to search.
  • Cause: It is part of the “One Browser Search” browser hijacking ecosystem.
  • Removal: The domain is associated with persistent threats. Removal requires scanning for unwanted browser extensions, resetting browser settings, and checking for malware on your computer.

If you are seeing this domain, it is highly recommended to run a full antivirus scan and review your browser extensions.

https://community.cloudflare.com/t/every-time-i-use-google-chrome-to-search-something-up-im-told-i-have-been-blocked/710105

SA

@globus5000 Please review my last post to the OP. This issue has NOTHING to do with bugs, actual nor purported within Norton. It is a browser hijacking issue. Thanks in advance.

SA

Jeg lytter aldrig til jer da i lytter aldrig til mig da jeg vidste noget som jeg hade fået at vide som i sagde var forket men det var 100% sandt så lyt til mig og jeg lytter til jer da i er selvglade folk
alle jer der er fra 1-4 har nemlig samme problem