det er kun en optimering af hele systemet men den er faktisk total værdiløs da der er 10 fejl som er de 10 giga fejl og før de er fix værker ikke noget ud over clean junk så det kommer nok i en giga miner senere
plus de lavede total om på navnene igen selv om de sagde det var 26.3 og 26.33 og 26.4
hvorfor ved jeg ikke men det har nok noget med de mange fejl i systemet så årets big heder nok 27.1
det er ikke 10 giga fejl men 1 giga ultra 3 giga 1 major fejl som er asp de andre er miner som ikke er asp i skal ikke forvente en patch før 27.1 big med ting men der kommer nok mange miner og hotfix men 27.1 er gigantisk den er kun
bygget til en ting fix alle de små huller der er i hele systemet mere kan jeg ikke sige da jeg faktisk har lavet hele patchen sammen med norton men vi er 3 personer der har den magt sammen med norton kun 3
plus hvis jeg har ret og mine info er rigtig så kommer der nogle mega nice ting i 27.1 men det er kun hvis mine info er rigtig den får nogle sindssyge nice ting som måske allerede er godkendt til både 27.1 og 27.2 da jeg har patch note allerede nu men det er ikke sikker kun måske det blev først godkendt i dag men de to det meget seriøs de kan vælge at rykke 27.1 til januar og få alt i men nu for vi at se men de lød til at de ville have alt skulle i
jeg har faktisk fået at vide at vide alle mine ideer fra forleden er godkendt til at skal med i norton utilities 27.1 eller 27.2 på under 24timer de må jo kunne lave det ellers vil de jo ikke sige ok til dem
men det var nogle super ideer de fik
Plus vi lavede en ny seddel meget var i i
forvejen eller til 27.1 meget er også planlagt til 27.2 ellers kommer det nok til 27.3 eller 27.4 Så ting kommer det er sikkert