Habe Norton Utilities jetzt deinstalliert und mit Hilfe bestimmter Software hoffentlich die Reste in der Registry entfernt. Meine Recherche hat ergeben, dass ich mit meinem Problem nicht allein bin. Lasse ich also bei Norton Utilities einen Scan durchführen, bleibt dieser bei 94% relativ lange stehen. Das kann ja nicht sein, zumal dieses Programm eine Erleichterung für den Anwender sein und nicht Probleme verursachen soll
de ved det godt og de arbejder på problemet lige nu patchen hedder 24.4 miner den er en mega fejl rettelse til hele systemet de har over 5 major fejl i systemet og de ved det godt de er over 3 måneder forsinket med at smide den ud men den kommer de bruger det samme som på en stor eller big den største om året til at lave den opdatering og at rette alle fejlene de hedder det jo men de skal jo have alle fejlene væk før de kan smide den store 25.1 ud men alt skal jo være ok 25.1 skulle have været ude i marts så der er meget der er forsinket jeg fik at vide at de bare stadig kæmper med den i den her måned jeg kan skrive til dig når den nye er klar til dig og at du kan bruge nortons software igen norton har mega mange problemer på hele linjen jeg kan skrive hvornår den er ude hvis du vil have det og husk at 25.1 kommer nok hurtig efter forvent det hele klar i denne eller næste måned også kommer der nok en mega lille major også bliver de andre store major bare store major så de kan gøre fok glade men de er jo nød til at holde en pause for at kunne følge med mit bud er at det bliver 25.2 eller 25.3 jeg tror mest på 25.2 da der er meget i 25.1 så en lille major der er 25.2 også en normal 25.3 og 25.4 forvent noget i dem til at blive extra nice
jeg skriver på siden når 24.4 miner er ude her på siden eller sende en besked til dig