Norton Utilities Ultimate availability for free for Norton 360 26.2 users?

Issue abstract: Looking at this post, it looks like Norton Utilities Ultimate is available for free for Mac users: Norton 360 for Mac v26.2 has been released! - #3 ?

Detailed description:

Even though I have the latest version of Norton 360 26.2.1 and despite that I don’t see Norton Utilities Ultimate options. From the above page, it seems like, it is available for free for Norton 360 users. But, it’s not. From the page: Norton Utilities Ultimate | Comprehensive PC cleaner

Is Norton Utilities Ultimate included in Norton 360?
Norton Utilities Ultimate is a standalone service with its own set of features and tools not included with Norton 360.

So, it would have been better, if the aforementioned post made it clear cause it’s confusing.

Also, Why isn’t it available for a standalone purchase on Amazon India? I don’t see Norton Utilities: https://www.amazon.in/stores/page/53A59C4A-47C4-408E-B28F-4D61C4125555?ingress=2&lp_context_asin=B086N1C5G7&lp_context_query=norton&visitId=319d9cb2-84fd-4ac6-9f30-43efd35e734d&store_ref=bl_ast_dp_brandLogo_sto&ref_=ast_bln

Product & version number: Norton 360 Premium version 26.2.1

OS details:

macOS 26.3 Tahoe

32 GB unified memory

MacBook Pro 16 M2 Max

Thanks

2 Likes

jeg vil tro det er lige som på windows pc det er hvordan du køber den du kan købe den med og uden norton utilities jeg gjorde det anderledes men jeg har tjent mit hjem stort men jeg tror du kan få den sammen men som sagt jeg er ikke sikker prøv at spørg norton her kan du købe den Norton 360 Deluxe med Utillities Ultimate til 5 enheder i 1 år

du skal bare finde den i den version i us det her er for Danmark den vil ikke virke i us på grund af licens ect men find en der sælger den der prøv den her

Norton 360 Deluxe & Utilities Ultimate Bundle for 5 Devices, Windows/Mac/Android/iOS, Download (21422526) | Staples

de arbejder på det allerede så vent

1 Like

Hvis det driller at installer så gør det gennem norton 360 deluxe for mac der vil den gøre det nemt for dig eller download filerne fra my norton
Så det er ikke svært brug for hjælp spørg