Seit neuestem löscht Norton Utilities Ultimate keine Daten mehr.
Mir werden x MB an Datenmüll und x MB Browser-Daten angezeigt.
Ich klicke bei beiden auf bereinigen. Es wird Erfolg angezeigt.
Wenn ich dann erneut scanne, werden mir immer noch die gleichen x MB an Datenmüll und x MB Browser-Daten angezeigt.
Warum löscht Norton Utilities Ultimate keine Daten mehr ?
Hvor er er det du ser det hvis det er download data er de ved at kikke på det som en hotfix
Eller er det clean junk fordi så vil jeg godt sige det
Jeg skal lige vide hvor fejlen er hende
Ta det roligt den fjerner alt det er bare måden den gør det på der er forvirene jeg har sagt til norton det skal laves smarter så folk bedre kan forstå det da ingen forstår den måde nu så den går til 0 som hotfix
Ich habe nach geschaut.
Die Dateien, die Norton Utilities Ultimate angeblich gelöscht hat, sind immer noch vorhanden.
Ich habe also für ziemlich viel Geld eine Software gekauft, die nur so tut, als ob sie funktioniert.
som jeg sagde det er faktisk slettet det er den måde den gør det på der er plat det er måden den viser det på der er plat Norton sagde det selv til mig men ta det rolig de arbejder på en bedre måde at vise det på
men de arbejder på en patch lige nu hvis min info er rigtig så er det nok lavet max 30 dage så tag det rolig det er på vej men jeg tror de laver det før 30 dage nok tætter på 14 dage max men du skal glæde dig meget til 27.1 kommer
den er fuld af mange nye ting den kommer omkring jul plus 27.2 kommer ca 3 måneder efter hvis alt lykkes det er nemlig standarden
Wenn die Dateien wirklich gelöscht wurden, warum kann ich sie dann noch mit dem Datei Explorer finden ?
Det ved jeg ikke men det skulle ske det er på siden det er kun temp filer
Der er måske en mega fejl i norton utilities når jeg har info så skriver jeg men det er ikke sikkert det er kun Måske da de sagde jeg ville få en email når de hade info
hele clean junk kan være defect men det er ikke sikkert jeg har ingen anelse de fik besked at der måske var en fejl i dag fra dig så du skal nok ikke forvente et svar før omkring i morgen til mandag da de jo lige skal vide vad der er galt men du skal ikke tro at de ikke tar den seriøs de vil ha info asp så de kan ha en patch klar næste uge hvis det er en sand fejl
Men husk at de lige skal ha tid til at kikke
Over alt Det gør man jo ikke på 5min de har nok info i løbet af weekenden så hvis fejlen er ægte laver de en patch asp det er helt sikkert ikke senior eller teknisk det er deres eskalereings. Afdelingen det eneste senior og teknisk laver er at de finder ud af om det er en fejl patchen laver de ikke det er eskalerings afdelingen da det er for stor en fejl som skal ud asp
jeg har spurt dem hvordan det går og der er ingen info endnu så jeg vil tro mandag tirsdag så har jeg info de lovede at sende en email angående fejlen fordi det er jo en giga fejl men de har ikke haft tid til at tjekke atl ud endnu men husk det kan være både gode og dårlig nyheder men de snakkede om måske en gave som undskyld for fejlens størrelse hvis den er ægte så ved du det det var ikke noget de ville spøge med men det er kun måske jeg er ikke sikker på noget som helst endnu uden den email kan jeg ikke sige noget som helst til dig men den ville komme det sagde de
@Christoph_Biermann Some questions for you are:
- Are you logging into the computer with an account that has admin privileges?
- Are your browsers closed at the time of the cleaning?
- Did you use data shredder option?
- Does an update check for NU and a restart of the machine correct the issue?
AI Overview
If Norton Utilities Ultimate fails to remove your browsing data (browsing history, cache, or cookies), it is typically because the web browsers are running in the background or the utility lacks administrative privileges. [1, 2, 3]
To troubleshoot and resolve the issue, follow these steps:
1. Close Running Browsers
The software cannot clean the browser cache or data if the browser is currently active or running in the background. [1, 2, 3]
- Ensure all web browsers (Chrome, Edge, Firefox, etc.) are completely closed.
- If Norton prompts you to let it close the browser, click Continue. [1]
2. Run as Administrator
Norton Utilities Ultimate often requires elevated system permissions to alter browser files. [1]
- Fully close the Norton application.
- Right-click the Norton Utilities Ultimate shortcut on your desktop and select Run as administrator. [1, 2]
3. Configure Cleaning Settings
Ensure your settings are properly configured to delete the data. [1]
- Open the program and go to Clean Junk > Browser Cleaner.
- Select Full (to clean all categories) or Custom (to verify exactly which browsers and data types are checked).
- Go to Settings > Browser Cleaner to ensure cookies and browsing history are set to the desired intervals. [1]
4. Check for Software Conflicts & Reinstall
If the cleaning scan completes but the data is still in your browser, the installation may have a bug. [1]
- Check that you have the latest software version by looking for updates in the main menu.
- If issues persist, uninstall the program via your Windows settings, restart your PC, and reinstall the application from your Norton dashboard.
NOTE- AI can make mistakes
SA
I have admin privileges on my computer.
I have started Norton Utilities Ultimate as admin.
I close all web browsers with the task manager.
I do a scan with Norton Utilities Ultimate.
It finds some browser data and some system junk.
I click on clean for both.
Norton Utilities Ultimate tells me that it has cleaned.
Now I scan again.
Norton Utilities Ultimate finds the same browser data and the same system junk.
It does not clean.
An update check and a restart of the computer does not solve the problem.
Ok thanks for the post-back. Please post a screen shot so we can review the same thing you are seeing in real time. TIA.
SA
For your convenience I switched the UI of Norton Utilities Ultimate (NUU) to English.
First I do a scan:
As you can see, there is 313.4 MB of system junk and 706.8 MB of browser dada.
I concentrate on the system junk.
I press “See data” to check which files are selected:
I remember the path name and file name of file “C:\Users\Christoph\AppData\Local\Microsoft\Windows\WebCache\V01.log”.
I press “Clean now” and got the message that it has worked:
Driller det stadig jo mere info kan begbsende til senior temeat
Now I start the file explorer and check the remembered path and file name.
I see that the file still exists:
Super tak