Norton utilities ultimate

NORTON 360 STANDARD - abonnement renouvelé par domiciliation.

IMPOSSIBLE de CONCLURE l’achat de NORTON UTILITIES ULTIMATE.
Après avoir complété la demande puis “accepté et procédé au paiement”, j’obtiens une page blanche qui interrompt toute la procédure !
Qui a déjà eu le même problème ? Et comment le résoudre ?

PS/ NORTON ULTIMATE “actif” dans les abonnements … mais pas de clé pour l’utiliser !

Issue abstract:

Detailed description:

Product & version number:

OS details:

What is the error message you are seeing?
Aucun message : page blanche !!!

If you have any supporting screenshots, please add them:

har du prøvet at ring til norton for at få help

Merci.
Je n’ai pas encore contacté Norton.
J’espère trouver une réponse ici … sinon, c’est ce que je devrai faire !

Fordi du bliver jo lukket ude af købs siden bare husk at norton utilities kan meget mere end det ser ud til nogle funktioner er auto som ram reclamer jeg har ønske at få det at se i 25.1 opdateringen. Sammen med en complete clean og også en ny major system junk update og alredy cleaner tilbage men der kommer måske en 24.5 der har meget nyt fordi 24.4 er meget lille og retter kun fejl

plus nu opdatere de nok siden med major system junk engang om året det giver god mening

Merci.
Je suis entré en contact avec l’assistance Norton.
Norton Utilities Ultimate est à présent installé.
… Et il a fait du bon travail !!!

det er godt hvis der er noget du vil have at vide så spørg bare husk at ikke alt er synligt som ram recleamer der er nok 10 ting der køre i bagrunden og husk at trykke at dit problem er løst og give et hjerte så alle hved det

der er 6 major l3 fejl i norton utilities nu men 24.4 kommer ikke før all fejl er løst men den er i sidste fase så den er næsten klar det var mig der fandt all fejlene jeg er en vip inde hved norton så jeg får det også lidt billiger men noget for noget og jeg køre nok også snart på en beta kode fordi ellers kan jeg ikke teste patchen for dem men hvis du vil vide om dem bare skrive en chat

Un grand merci pour toutes vos informations.
Heureuse année 2025 !

i lige måde til dig godt nytår 2025

de 6 fejl er så store at de ikke selv hved noget om dem endnu så forvent at der er noget i dem nok omkring 2-5 ting også kommer der det i som de har klar hvis de har 4 ting klar kommer der 4 ting i hvis du forstår