Norton Utilities window does not show on top

Note: Please do not post Personally Identifiable Information like email address, personal phone number, physical home address, product key etc.

Issue abstract:

Detailed description:
Suddenly the Norton Utilities Ultimate window is hiding behind all the other windows, and does not come to the top when selected. I have to minimise all other windows in order to see it.
Product & version number:

OS details:

What is the error message you are seeing?

If you have any supporting screenshots, please add them:

ja jeg ved det og det er irriterende men du kan ikke rigtig gøre noget ved det selv nogle jeg kender der arbejder for norton hader det men hvis jeg var dig vil jeg ta det lidt rolig norton sender snart en 24.4 miner ud eller som jeg kalder den 24.4 mega miner den er bygget til at rette alle fejl i norton utilities og der kommer ikke noget før den opdatering er klar og forvent den tar minimum 3 måneder at lave og de går hele systemet igennem normal arbejder Maks 50 mænd på en minor og den er har patch arbejder der lige så mange på som en major uden at være en major det er kun en miner vildt ikke hvis de da ikke opgradere den til en major på grund af at de er mega forsinket 25.1 skulle have været ude i marts så jeg tror de går dem lidt støre som en undskyldning