Why does NORTON VPN block NORTON Safe Search? I have to turn off the VPN to do any searching. Now I guess the security is compromised by turning off VPN… Shouldn’t NORTON Fix this?
det er sagt til norton der er ikke en der kan gøre så de tar det mere seriøs end mig da jeg er den uden for norton med mest magt da jeg er den eneste der får alle udgaver af norton 360 og norton utilitets før alle andre i verdenen faktisk flere dage og uger selv betaer
Norton er ved at fixe den kan jeg sige dig den er på som hotfix nu men hvornår den er klar ved jeg ikke
SO, why don’t the first line Chat bots & phone hacks tell me this is a known issue? Instead, they string you along and demand “Remote Access” so they can destroy the evidence and your personal data?
known issue betyder at de kender fejlen og at de arbejder på den nu så kan du ikke gøre mere end at vente
det er nok den medarbejder der burde vide lidt mere end han eller hun gjorde angående det andet
fordi den eneste måde du kan fixe det på er at vente til de smider en opdatering ud du kan ikke fixe det på andre måder så om det er vpn der fixer det eller om det er Safe Search ved jeg ikke
Men husk hotfix er dem de tar mest alvorligt norton 360 har 1 norton utilities har 2 også men dem til norton utilities er giga og miner norton 360 miner og træls da den er random
@MichaelR_Myers1 These are some things you can review and test for a possible solution. Do you have a screenshot to share of what you are experiencing?
SA