De laver norton 26 seriens patch navne om du kan ikke vide vad numrene heder mere på grund af ting
Det eneste du kan være sikker er 26.1 og 26.4 er big resten er ??? Jeg tro på at nogle heder ting men det er ikke sikker de kan lave alt om jeg tror næste er 26.3 men ellers den mellem 26.3 til 26.4 nok 26.33 men det er ikke sikker og dem efter 26.4 ??? Grunden til 26.3 er at de nok gør den dobbelt så stor som normal det har taget 7 måneder nu at lave normal ca 3 til 4 måneder se forskelle det er ikke ting der gør den stor men mange fejl de fixer lige som i norton 360s 26.4
Men husk det er ikke den store bugfix det er den mellem nok 26.33
Da den heder 26.3 ikke 26.2 de springer jo et tal over det er fordi at den skal være stabil for fejl regn ikke med meget nyt da man aldrig smider nyt i et ustabil system noget kommer i men ikke ret meget det er sikkert de rykker alt der skal i til 26.4 årets big da den er stabil nok til de tør at smide ting i igen
men husk den kan bliver forsinket til juni juli men så kommer der en miner mellem men jeg tror deres mål er at få den færdig i maj eller juni nok start juni de har 3 giga fejl og det er dem de vil ha væk i 26.3 før 26.3 kommer resten som major miner bliver rykket til 26.3 miner eller 26.33 hotfix kommer nok i 26.3
deres mål er at de fixer de 3 giga fejl og de 6 hotfix fejl de major og miner fejl er ikke planlagt da de er allerede er blevet forbedret i 26.3 de bliver komplet fixet i 26.33 grunden er at de er ikke så slemme som før 26.3 de er stadig major men mindre major og de miner ligegyldige fejl alle sammen som du kan workaround hvis du vil
Men hvis de fixer noget før 26.33 så kommer der en 26.3 miner