Problem ved omstart av maskinen forårsaket av NortonUtilitiesTrayWnd

Note: Please do not post Personally Identifiable Information like email address, personal phone number, physical home address, product key etc.

Issue abstract: Norton Utilities prevents shutdown for several seconds.

Detailed description: When I try to restart my computer, I can see a message "Nortonutilitiestraywnd prevents shutdown. After some seconds the machine closes down and restart, but quite slowly.

Product & version number:

OS details:

What is the error message you are seeing? Nortonutilitiestraywnd prevents shutdown (in norwegian).

If you have any supporting screenshots, please add them:

du har nok 24.3 men om ca 4-7 dage kommer 24.4 de har rattet mange fejl se om det ikke hjælper på dit problem jeg får altid alle opdateringerne før tid special kode fra Norton Danmark den er ikke let at få

Does this happen all the time, or was it just a one time thing?

I occasionally see a similar message for different apps and services in Windows. It usually only happens one time, so it is not really anything that needs to be fixed.

Jeg har allerede 24.4. Det er mulig dette er mer et Windows-problem.

I have sometimes seen similar messages, but not every time I restart. Now it happens almost every time. Perhaps this is a Windows problem, not a Norton problem? I will try repair or reinstall Windows.

Nej det er fordi 24.4 er en hurtig opdatering til alle det er ikke en rigtig major det er mere en miner og den rigtige opdatering kommer senere det var norton Danmark der sagde det så den fede opdatering er 24.5 eller 25.1 og husk nu er der plads til flere ting i produktet der er vad 24.4 er bygget til så forvent nået nice i de næste opdateringer om det så bliver 24.5 eller 25.1 eller vad de nu finder på 24.4 er mere en optimerings opdatering og oprydnings opdatering og tar nogle af de store fejl der er rattet minimum 2 af dem og det er last scan tiden der er rigtig nu og dashboard rescan virker nu

OK, da får jeg vente til den nye oppdateringen kommer.

grunden til at 24.4 kom var at ellers kunne 25.1 ikke komme så alt i Norton utilities er blevet optimeret og mange fejl er blevet fixet jeg ved de har lavet ca 3-4 store plus mange andre fejl og nogle er ikke rattet men forbedret i 24.4 plus gjort plads til mange nye ting i 25.1 forvent at den meget snart kommer jeg ved hvornår den ca kommer men kan ikke sige det så de har halveret alle major fejl i 24.4 og det er da nice de har lavet driver updater fejlen last scan fejlen plus re scan system junk dashboard fejlen virker altid nu hvis last scan ikke virker reparer Norton utilities men der er stadigvæk et par store fejl men de kikker på 2 nu og de får 2 mere på tirsdag

1 Like

men der er måske en god nyhed 24.4 er ude nu der kommer nok en miner der ratter mega mange fejl i systemet og måske også en hotfix til den vigtigste af fejlene og resten i en miner eller det hele i en miner men forvent en mega rettelse inden 25.1

1 Like