Hello,
For this version of Norton 360, 26.3.10886 (build 26.3.10886.978), where is the software updater information supposed to be located? It is not in my rightmost panel of the app on my PC. I only see it under performance. Why is it not in my right panel?? Any ideas? Norton has not responded. It has been an issue for months. I have the case opened and gave them a File ID. No response in 2 weeks. ANyone else have this issue?? Can someone provide facts for me? The level 1 seems to be unsure and level 2 doesnt respond to the case at all. Need an answer on this. why do cases get opened and then nothing back for months? Where do these cases go?
it has to be under the kontrolpanelet els you got a bug
who knows. i want it resolved. Case opened for a month. Level 3 needs to figure this out.
bare rolig når det er der så fixer de det nok asp husk de er ved at fixe giga mange fejl lige nu din fejl kommer nok med de fixer nok ca 10 fejl om uge det vil sige 30 fejl i de næste uger
det er umuligt at vide det kan også være at de tar en tam uge og putter mange i den efter næste uge men de har allerede 15 som ok og der er mange flere jeg tror mere på næsten 20 der ok så du får mig ikke til at tro de ikke har mange fejl der skal fixet din er da også i blandt dem men husk at der ingen nda for fejlen men den kommer det skal du regne med men ingen info om hvornår store kommer først jeg ved nogle der er sat til hurtigst mugligt men det er jo ikke en da det er bar så hurtig de kan lave dem det er tid de stopper ikke før over 30 er fix måske over 40 de vil ha alle de fejl som folk finder væk det er sikkert så jo flere de får info om jo flere kommer der væk og det er ikke nok at de står her på siden de skal siges igen
men det er jo også super at de tar det så alvorligt grunden til de vil ha dem igen er at så kender de dem igen da de jo kan ha glemt dem
Ok, it is strange that it is on another pc at my house, but not on mine. Both Windows 11 PCs. It did disappear off that pc after i had ignored the Zoom update there…but then it did reappear and is now there. I had an issue updating one software though. I opened a new ticket for that one. So i have a new issue now.
I’m going to spend some time with my personal Windows 11 Pro laptop in a bit. Allow me to review what I can currently see or not see on that device, then compare to other Windows 11 machines that are sitting idle most of the time. I will post any differences here. Others may do the same, checking for Norton live updates, etc. One person states version 979 exists, its not available via live updates so that is either misinformation or a version in BETA that isn’t available.
SA
Thanks. For me, 2 pc’s both are Windows 11, one has the software updater in the right panel and the other one does not. I can just check it through Performance. I need to limit time on these bugs or strangeness. THere are better ways to use my time. I like to try and optimize things though.