チャッサポートは質問者を差別化しているのだろうか?

こんにちは。今朝もチャットサポートを試みましたがチャット画面は切り替わりません。ノートンさんはアカウントで質問者を識別していると思われますが
私を「困った質問者」と識別しチャットサポートを停止しているのではないだろうか?このままライセンス期限が切れるまでサポートをうけられないのなら仕方がないが(自動更新は既に停止)自動更新停止しライセンス切れた後にノートンさんに絡む問題が発生した場合どこに連絡すればいいのだろうか?ものすごく不安です。

Are you using this site to get assistance? Also, if you are using a VPN while trying to chat with support disable it.

SA

VPNはOFFにしました。
キャッシュクリアもやりました。クーキーも許可になってます。
ブラウザもプライベートのやつ試しました。
とにかく「チャットを開始」ボタンをクリックしても画面右下の黄色い丸が
クルクル回って先にすすまないです。
もう18日も同じです。やはり私は「困った質問者」としてはじかれているのでしょうね。

ご助言ありがとうございます。
ちなみに広告ブロッカーもOFFにしました。
状況かわりません。

ちなみに自分の登録メールアカウント以外で試み(サインイン無し)ましたが状況かわりません。

chat fixer ikke dit problem selv om de lyder nice hvis det er en program fejl fixer det ingen ting da de skal smide en patch ud der fixer din fejl men du skal glæde dig norton har nok noget nice med fejl klar snart vad de lave ved jeg ikke da de sidste fejl beta og tester har være små rettelser kun en 1.0.142 du har 1.0.138 de retter kun den hvis de retter
store ting intern 26.4.10932 (build 26.4.10932.983) du har 26.4.10932 (build 26.4.10932.0) det er den til tester eller beta folk når den opdateres så retter de fejl intern det er ikke sket i lang tid så de planlægger noget stort meget snart det er sikkert jeg vil tro en meget stor patch næste uge

tester er dem over beta de får versioner beta ikke får så de er sikker på ingen fejl før at beta for dem der er kun 3 tester de tester systemet så senior slipper for det og de kun skal fixe fejlene så når en tester siger ingen fejl så går de vider med den version derfor ved en tester mere end beta de ved vad er i norton 26.4 final før den er klar og 26.5 ect den 26.4 der er ude nu er en light version

en tester får alle version men hvis der er for mange fejl plus mere så for en beta dem ikke så husk hvis en tester som jeg er siger det sker og jeg må så skal du regne med at det sker 100%
fordi norton siger det sker jeg kan sige meget om 26.4 selv om den er nda det faktisk bare er en total bugfix patch plus en software updater v2.0 og det er det den er sat til 100% ikke andet
og det siger norton selv god for så det må jeg sige jeg ved så meget at hvis du har norton utilities ved jeg alt helt til 26.4 faktisk og den kommer ikke før til dec tidlist og 26.3 er ikke ude endnu

Plus hvis en tester finder fejl i norton 360 så går de i gang med den fejl til den er stabil til næste version kommer