Hello,
Having owned Norton 360 Deluxe for years, I’ve been very disappointed with the VPNs; they’re very slow. I wanted to ask the developers if you could add more country servers in future updates, as they’re very few and slow. Compared to the competition, I think this is an area of the product that needs improvement. Thanks in advance.
Product & version number: Norton 360 Deluxe - 26.4.10932 (build 26.4.10932.983)
OS details: Windows 11 pro
What Norton has done is added more virtual locations to their standalone Norton Secure VPN app. Unfortunately, that requires a separate subscription, and you cannot have both the standalone VPN and Norton 360 installed at the same time.
ta det rolig jeg har måske en løsning til dig men du skal nok vente lidt tid til den kommer men jeg tror dit problem er løst snart hvis min info er rigtig sker der noget snart hvornår ved jeg ikke men snart sker der noget da de nok tar 3 fejl i vpn og fixer hvis jeg har de rigtige info mere kan jeg ikke sige det sker før end i tror så vent da min er ikke den version du sidder med jeg har en der ikke eksistere en som kun norton sidder med men den version er der ikke noget i så det kommer senere hvis det kommer min er en version før jeres jeg har norton 360 984 ikke 983 plus den de laver det hvis de laver det er næste miner eller en efter eller 26.6 aldrig samme version som jeres mig og norton er den samme version i er flere versioner bagefter måske op til en 1 til 7 dage afhængig af program og se af fejl så jeres er mere stabil norton 360 26.3 var jeg 3 dage før jeres