Ich habe bisher Norton 360 Deluxe eingesetzt und mich, statt zu verlängern, entschlossen, Norton 360 Premium + Ultimate zu installieren. Diese Abo wird auch angezeigt. Trotzdem werde von Norton dazu aufgefordert, Deluxe zu verlängern (geschätzte 30 Mails) und Upgrades zu kaufen, die eigentlich im neuen Abo enthalten sein sollten. Muss ich tatsächlich auch Deluxe verlängern und die Upgrades kaufen, um Norton weiter zu nutzen? Bzw. was muss ich tun, damit die Mails endlich aufhören. Ich würde ungern Norton auf die SPAM Liste setzen und sperren
det er en mange hader som mange vil ha at de fjerner men om de gør ved jeg ikke jeg er jo ikke ansat ved dem men den er på en liste med 16 ting som er sendt til dem men om de fornyer det ??? det er ikke det der er problemet det er at det er et mider punkt som måske er under det måske ikke derfor siger jeg den sådan
Did you purchase and install the new product before the old subscription had expired? If so, had you turned off automatic renewal for that old subscription?
Installing the new product will not cancel the old subscription or add any remaining days from that old subscription. As Norton has not way of knowing the you might need more than one subscription, they still warn about impending expiry and try to get you to renew. There is no way for you to stop these messages. They should all stop about 30 days after the expiry date.
Thanks for the reply. Yes I had purchased and installed the new product before the old one expired, because I did not find any possibility to upgrade the existing ABO with Norton. And yes, I had no automatic update for the old one activated as they charge multiple times the price of a new one. I also couldn’t find any way to contact Norton how to delete my old ABO. I was always pushed to prolonge and buy additional functions.
I never use automatic update since I came back from China 15 years ago and my automatic update created a huge mess with installing and billing, which took me one month to sort out.
So the only way to stop is to set Norton mails on the bloking list. Done
Again thanks for your feedback
Can anyone tell me, what this is about? I simply don’t understand
There is a list of 16 thing many whant norton to do better 4-5 and 7-8-9 are all things many hates it is send to them but it is possible change in 26.2 ass it is all call rush change but it is only maybe it is norton who decide not us som of them i also hate i can send the list if you like
Liste nedenfor:
1- Opdater malwaredatabasen separat fra Norton-programopdateringen, i modsætning til hvad Avast gør med sit produkt.
2 - Nortons softwareopdateringsprogram kan ikke opdatere de programmer, jeg har på min maskine. Det ser ud til, at Nortons liste ikke indeholder alle programmerne, hvilket er grunden til, at de ikke vises på listen.
3- Norton-ikonet i Windows-proceslinjen er meget dårligt lavet; de burde erstatte det med et pænere et med animation, ligesom det til Avast.
4- Mørkt tema, fordi mine øjne ikke kan klare denne lysstyrke.
5 - Programopdateringen viser ikke det fulde versionsnummer; den bliver ved med at afskære det, og jeg har ikke mulighed for at maksimere Norton-vinduet for at se det helt.
6- Norton-vinduets opløsning har ikke en maksimeringsknap;
7- Når jeg opdaterer databasen, viser den beskeden “BEHANDLER”, hvilket er forfærdeligt. Vend venligst tilbage til den forrige tilstand og vis mængden af MB, der downloades.
8- Når jeg manuelt opdaterer min database, vises følgende meddelelse på Norton-startskærmen: (DIN BESKYTTELSE ER ALLEREDE STÆRK, MEN DEN KAN VÆRE BEDRE - 1 beskyttelse deaktiveret) Denne meddelelse er unødvendig.
9- Den spam, som Norton viser i starten af antivirusskærmen for at sælge produkter, er forfærdelig; det efterlader skærmen renere og mere brugervenlig.
10 - Jeg bruger VIVALDI eller endda Brave-browseren, men selv med browserens installerede extinctions, viser den stadig, at den ikke virker, fordi den kun genkender Edge og Chrome. Få den til at genkende andre browsere.
11 - Jeg forstår ikke, hvorfor skraldespanden har en sanitetsfunktion, når skraldespanden er til at fjerne alt, hvad der er i den. Hvorfor i alverden skulle nogen scanne, hvad der er i skraldespanden? Det giver ikke mening. Hvis I ikke fjerner denne funktion, deaktiverer vi ikonet, der er der for at udføre scanningen, hvilket er forfærdeligt, og det er lige der i skraldespanden.
12- Hvorfor placerer Norton, ligesom Avast, et ikon på skrivebordet, når man opdaterer til en ny version? Det giver ikke mening; det ser ud som om, det er blevet geninstalleret. Jeg mener ikke, at der er behov for at tilføje et nyt ikon efter opdatering af produktet til en ny version.
13- Lav et kort over globale virustrusler, som det fra Kaspersky (link –> KORT | Kaspersky Cybertrusselskort).
14- Tilføj sårbarhedsscanning. Denne funktion søger efter kendte fejl i dit system, der kan udnyttes af virus, trojanske heste eller ransomware. I stedet for at jage malware, efter det er kommet ind, er ideen her at lukke dørene på forhånd. Kaspersky har denne funktion; det er godt, at Norton også har den.
15 - Kaspersky har en utrolig funktion, der gør deres produkt fantastisk, jeg taler om System Watcher. Det fungerer mere som en observatør af systemadfærd; det kan omvende ondsindede handlinger. Realistisk eksempel: Ransomware begynder at kryptere dine filer. System Watcher bemærker det unormale mønster, blokerer processen og forsøger at fortryde de ændringer, der blev foretaget før blokeringen. Traditionelle antivirusprogrammer blokerer kun. System Watcher forsøger at gå tilbage i tiden og dermed holde dine filer beskyttet.
16 - Jeg vil gerne tale om Comodos Sandbox, som er den bedste lige nu, fordi den fungerer sådan her: Comodo bruger en teknologi kaldet Auto-Sandboxing / Containment Technology integreret i dens antivirus og firewall. Den er baseret på et proaktivt princip kaldet “default deny”: enhver fil, som systemet ikke genkender som betroet, udføres automatisk i sandboxen – uden at have mulighed for at få adgang til det rigtige system. Norton kunne gøre det samme i sit produkt.
Hallo @Benutzer310
Hier in der PDF-Datei findest Du den Weg zum deutschen Support.
Norton-Support-001.pdf