Note: Please do not post Personally Identifiable Information like email address, personal phone number, physical home address, product key etc.
Issue abstract:
Detailed description: do I need Norton 360 and utilities ultimate
Product & version number:
OS details:
What is the error message you are seeing?
If you have any supporting screenshots, please add them:
jeg bruger norton 360 som antivirus på mobilen og pc norton er extreme hurtig til at fix deres fejl så køb deluxe eller gamers hvis du spiller meget den fik en major opdatering i 25.3 de glemte bare at skrive det i patch noten norton utilities er til at rydde op på din pc men den kan mere end den gamle du kan bare ikke se alt ram reclaimer og net booster køre bare auto men jeg har hele listen hvis du vil have den den er meget lang grunden til at jeg bruger norton utilities er at uninstaller fjerner alt det gør windows programmer og funktioner ikke plus du kan også styre hvad du vil have til at starte når din pc og den gamle var elendig til at rydde op det er den nye ikke det var den første fejl de ratede og den kan meget mer plus der kommer snart en 24.4 miner eller som jeg kalder den 24.4 mega miner den er bygget til at rette alle fejl i hele systemet før 25.1 kommer men de er extreme forsinket de ville lave den på 20dage men det viste sig at det ville tage lige så lang tid at lave den patch som hvis de lavede en major patch så normal arbejder max 30-50 man på en miner nu arbejder der det samme som en major selv om det kun er en miner det er over 50% af mandskabet det er meget til en miner men det er også den vigtigste patch i år fordi de bare skal havde alle fejl væk der kommer ikke noget før den er klar hvornår det så er
1 Like
Men hvis du vil vide noget om norton utilities så spørg bare jeg er den på communetyet der ved mest omkring det produckt plus jeg lavede 24.4 miner med senior teamet og jeg ved vad kommer i de næste patch og jeg har en beta kode til både norton 360 og norton utilities det sjove er at jeg vidste jeg vil få en til norton utilities bare ikke hvornår men jeg trode ikke de ville give mig en til norton 360 og du skal huske at det var samme dag det er ikke tit det sker hvis du er heldig får du 1 beta kode og måske 1 en måned senere ikke samme dag