I keep getting ads for Norton Utilities Ultimate in my 360 telling me I have over 25000 issues with my computer and that I need to buy NU Ultimate for $ 49.99 to resolve them. These are not labeled as add but appear as error message. The issue is, I already own Norton Utilities Ultimate and it show a grand total of 0 (Zero, Zilch, None) issues. To me this is a pretty pathetic practice using one software package to try to trick me into another software package. Has anyone else seen this? Is it something that needs to be dealt with external of Norton as an unfair/fraudulent business practice? I mean ads are one thing, but to out right make a false statement seems well beyond legal.
same here, just had this yesterday. btw I dont own norton Utilities, and I cant really be bothered purchasing it…
Im getting told I have soandso defective Programms installed that stall my performce back and forth, and Im kinda sure its a false positive just to advertise their stuff.
so far to me this is mostly annoying than making me purchase stuff, but I think this doesnt apply to every default user.
shame on you norton, I always liked you Internet Security, but things are getting worse for a while now
det er den gamle norton utilities ikke den nye norton utilities den nye kan mindre men hvis norton lytter til mig så glæd jer der kommer meget hvis de lytter og jeg er en vip for dem lige nu jeg jeg tror der sker ting og sagder grunden kan i sig selv være at det er den gamle den nye er meget bedre til at ryde op end den gamle det var den ikke særlig god til faktisk elendig til den nye super er nok en af de bedste der er men den har nogle problemer lige nu men de er ved at have løst det det er nok rattet i næste patch plus de lave nok en undskyldnings patch med omkring 5 ting i men jeg ved det ikke men den bliver nok mere som en big ikke en major eller måske opgradere de en major til big den bliver bare anderledes det er de nød til jeg ved all fejlene så hvis de ikke gør det bliver mange sure grunden til at den ny kom var at den gamle er extrem ustabil i windows 10 og 11 så det er nok derfor du har problemer opgrader med det samme
happening to me as well. Very awful way of promoting products
De kan i den næste opdatering have den på kun 3 ting de kan også gøre den støre så der er meget i men nu får vi se de har ca 7 ting de kan mix og match med men hvordan de gør det bestemmer jeg jo ikke der er bare en ram reclamer dublicatet files og dublicatet picture der skal være i og nok også en already cleaner men jeg bestemmer jo ikke
It can all be disable the info but it is hard to do when i dont now wich version of Norton 360 you got 22.xx core 24.xx ok maybe not 100% but aboute ca 80% i now where it is in the 22.xx not in the 24.xx so say what version you got and i can help you but it can all be disable
Version 24.12.9725 here and same issue
So can you please explain step by step how can it be disabled ?
bare slå mute special offer fra i norton 360 v24.xx har fundet det her er en guide Turn off pop ups - Norton 360 for Windows - Norton Community det er rat nem at finde i den ny det er under settings og notifkationer bare husk at det altid skal sættes op igen efter alle major update
Men husk at fejlene er så store at de ikke hved noget om dem endnu så det kan være at 24.4 kommer og fejle først bliver løst i 24.5 men nu får vi at se 24.4 kommer senest i marts og hvis de ikke er klar bliver fejlene først løst i 24.5 jeg håber det ikke men det er en mulighed men det giver dem ca 3 måneder mere at arbejde med forvent at 24.4 bliver støre end 24.3 og der kommer snart en hotfix til last scan fejlen
Yep - to me the new Norton UI is just malware.
What really bugs me is how they’ve made their “Smart Scan” a default which is nothing more than a scam to trick unsuspecting people into buying additional cookie cleaning Norton products they don’t need.
If you look through the UI interface you will see that this “Smart Scan” prompt is everywhere. In fact you’d struggle to find anything in this rancid product that isn’t an ad of some kind.
I’d been ok with Norton for the past 2 years but now they’ve shown just how much they hate their customers I won’t be renewing.
The prominent Smart Scan buttons can’t be disabled - and its this which is the problem as its nothing but upselling malware.
You can just run a other scan not smart scan
Yes this is true - but it still stinks how this Smart Scam I mean Scan is enabled by default and is everywhere you look within the app.
Its designed purely to trick unsuspecting customers into paying more for rubbish that they don’t need.
Har du prøvet at disable mute speciale offer i 24.xx det hjælper på meget det skriver i nemlig ikke om i har