der er fejl over alt i norton utilities men de fixer ikke auto start og uninstall fejlene hurtig de retter døde punkter og andre ting først da i alle kan download revo uninstaller free der kan det i mangler af store ting og de tar andre små fejl først de store kommer meget senere og forvent ikke at 25.2 bliver på 6 ting som undskyld den bliver nok kun på 3 ting men nu får vi at se da de nok rykker de 3 andre ting som undskyldning til 25.3 og 25.4 så de har mere tid til at lave det om det kommer i 25.3 eller 25.4 er jo lige gyldig bare det kommer
jeg ved vad de 3 ting som er sat til 25.2 er og hvis de lytter så bliver den ikke på mere og de retter kun fejl og de siger undskyld i 25.3 og 25.4 patch det er jo lige meget hvor undskyldning kommer bare den kommer men den skal nok komme det er sikkert også laver de om på 26.1 og 26.2 så 26.1 bliver en major og 26.2 bliver den rigtige big da de ikke kan nå det ellers men det er jo lige meget bare det kommer ikke hvornår det kommer
døde punkter kender i nogle i norton utilities de fixer dem alle nu jo flere i kender jo hurtiger kan de fixe dem
Jeg har info om de døde punkter de tjekker kun system junk de 2 andre tar de meget senere da der nok kun er 2 fejl 1 i ver det er jo ikke nok til de bliver tjekket hurtig de tjekker alle men de 2 andre bare stille og rolig jeg er sikker på meget i system junk bare ikke nok i de andre til rush tjek dem da der måske kun er 1 i ver det er jo ikke nok til hurtig men de tar alle bare ikke de andre hurtig kun stille og rolig jeg har flere gode bud på de dårlige i system junk men kun 2 i de andre 1 med navn i vær af de andre jeg tror kun de har store fejl i system junk og jeg er sikker på papirkurv og 5 andre steder at tjekke til at starte med og det kan man jo bruge til noget plus andre ting
norton utilities får en 26.8 så stor har en fejl været så ved i det da den nyest patch heder 26.11