I have been trying to contact Suport concerning a technical issue with Norton Utilities Ultimate and when I select “Support“ from my account, I get this error constantly:
Service Unavailable - Zero size object
The server is temporarily unable to service your request. Please try again later.
Reference #15.28c83017.1778685739.3cca796
What is going on with Support?
Det ved jeg ikke den burde virke ok
support Men vad udgave har du 26.1 eller 26.3 nogle ting virker kun i 26.1 andre kommer til at virke i 26.3 final plus noget er total ustabil
Det er norton 360 26.4
Norton utilities 26.4 kommer først til omkring dec
Ok bare husk ting ikke virker i den den er lidt mere ustabil end 26.1 men når den går final er den bedre men nu disable auto start den kan slete alt husk at ha midst 1 ting på i din browser så back det up den kan slette alt i den uninstalleren er defeck de 3 giga fejl som de arbejder på til final
Plus nogle major fejl er mere stabile stadig dårlig men mere stabil
Brug revo free til 26.3 final er klar
Thank you for the info, but I don’t have the time to reinstall it. I am way too busy. I will wait for the final in December. The issue is not critical, so perhaps the bug will be fixed with the final version.
1 Like
26.3 kommer max 2 måneder 26.4 det er den der er til dec de andre 26.3 og 26.33 kommer før og fixer alle dine fejl det er 26.4 der er big med over 10 ting da alle majors nye ting og big er lagt sammen i en patch
Hvor stor ved jeg ik men den er stor
@David_Manning This is not an update issue as suggested by globus5000. The meaning of " Service Unavailable - Zero size object" is due to a back-end service availability on the part of Norton. Their servers are either overloaded or down for maintenance.
Edited: Clear your browser cache and retry. Using a different browser may also give a different result.
Regards,
SA
Du kan fixe en fejl på flere måder jeg sagde hvordan hans fejl bliver løst du kan gå til support
Men det løser ikke en fejl i systemt før 26.3 final kommer plus mit svar er mere rigtig ind dit da det løser hans problem support fixer det ikke da du ikke kan løse det anden ved at vente til den går finel
Plus du kan have revo free installeret samtidig med norton utilities de har ikke problemer med hinanden til norton utilities 26.3 er final og den kan ting som norton utilities ikke kan lige nu
Så i det her tilfælde har kun jeg ret ikke SoulAsylum bare fordi han er leader og guru har de ikke altid ret faktisk har jeg mere ret end dem da jeg er tester så jeg ser det før han gør der er kun 3 tester resten er beta tester er dem over beta
Also, be sure you are not using any VPN or ad blocker extensions when trying to contact Norton Support.