Microsoft has this model where, their insiders take the focus and the real world where things don’t work with a paid software install don’t. Its that simple. Focus appears to be on selling before testing properly, release and allow paying customers to do the quality assurance through telemetry. Have a look at the current state of Windows 11, its a dogs breath that is moving toward a subscription for Windows model vice a once off license. No company will survive ignoring their customer base like that. Patch this and patch that is exactly what that is, nonsense. The issues that matter are ignored over and again.
De ignorer jer ikke men det tar for lang tid at lave til at de bare kan nå det på engang derfor splittede de alt op så det rigtig resten kommer senere hvordan de gør det ved jeg ikke måske alt i 26.2 eller en miner før eller efter vad ved jeg men når 26.2 kommer er den 100% stabil igen det er sikker det bliver en big med mange nye ting i måske 8 det nye er smart scan på start siden og vpn forbedringer
jeg vil tro slut feb. ny update end marts ny update igen der er mere i næste update miner der er ca 7 ting i vil jeg tror det er mere miner trælse fejl som i hader jeg vil ikke love noget før jeg er sikker 26.2 er den store big der kan meget det er den i skal glæde jer til de vil ikke rette noget stort før den er stabil 100% derfor bliver den nok støre end normal big men alt er nda men hvis i vil vide lidt så er der lidt info om ting men hvis i er smarte så sig så mange fejl i finder så de kan blive rettet da de går all in med at fixe dem lav et punkt med fejl og jeg sender alt vider til dem