gider du lige uddyb vad du mener til norton utilities mener du 25.1 25.1 miner eller norton 360 da det er lidt svært at forstå har du prøvet at fjerne og gen installere den igen da jeg ikke problemet men hvis det er norton 360 kan du disable alle punkter under notifikation men den auto aktivere altid når der er en ny major så ved du det
er det 25.1 25.1 miner eller vad ca 25% kan ikke få den men den rettelse er ude inden for
48 til 72 timer og hvis du er på 25.1 så test igen på 25.1 miner det her hjælper måske jeg har været beta tester på den patch der er meget forskel på de 2 opdateringer hvis du kan hente den så lav en clean installation da de 2 opdateringer er mega forskellige jeg ved allerede vad 25.2 har og jeg kan sige til dig at det skulle være en meget dårlig update det bliver det ikke og jeg ved alle dem til 25.4 og du skal glæde dig det bliver nogle nice updates den bedste er nok 25.3
Norton 25.1 Miner
Here’s a simple breakdown:
Major Bug Fixes: Issues from older versions (like crashes or slow performance) have been resolved.
Improved Optimization Tools: Better detection and cleanup of junk files, registry errors, and startup bottlenecks.
Enhanced Compatibility: Works more smoothly with the latest Windows versions.
Security & Stability: Strengthened protection against system vulnerabilities and improved overall reliability.
@brian-kennedy The adverts and scare-up are built into the product as is with all Norton products. There may be “limited” ways to deter specific annoyances but we cannot disable them all.
du kan disable det hvis du vil men jeg ved ikke på alle deres produckter men de gør som regle måske ikke 100% det er mening det skal være 100% men der kan jo ske en fejl derfor siger de 80% når du gør det så norton laver altid en muglighed for at gøre det hvis du vil
det ligger under fortrolighed tilbud disable det der
There is a update that is incompatible with my modem, therefore I have disabled the update. Yet, Norton Utilities Ultimate keeps telling me it’s there and trying to get me to buy Norton Updater which I ALREADY OWN. You would think that software in the same family would at least be able to RECOGNIZE each other!!
@strnj1 Around the forums you will find posts where, Norton Utilities Ultimate, Driver Updater and Software Updater are all doing the same thing in one manner or another. Creating the issue you are seeing, users install those updates not knowing anything other than trust what Norton is telling them and then. Their computer doesn’t work properly, even in some instances, won’t even boot.
My personal recommendation is this. Modern versions of Windows 10 and 11 do not required nor should third party software be used, to maintain drivers and software. Use the manufacturers website for your brand of device and get their latest drivers, etc. there. They created the hardware to their specific needs and will release things that will work, not break a computer system.
du kan altid disable det stille og rolig selv om mange ikke tror på det så kan du altid gøre det men du skal bare sig hvilken produkt du vil disable det i også siger jeg hvor det er du skal bare huske at den auto enable altid når næste big eller major kommer men disable kan du altid om du vil tro på det eller ej