External Drives Unsupported for Optimization

Note: Please do not post Personally Identifiable Information like email address, personal phone number, physical home address, product key etc.

Issue abstract:

Detailed description:

Norton 360 version 24.12.9694

Windows 11

When I go to Performance - Optimize all my external NTFS drives are shown as unsupported and cannot be optimized.

If you have any supporting screenshots, please add them:

de gør nok som i norton utilities hvor det også kun er interne harddisk der er understøttet ikke externe og hvis du synes norton utilities er stupid så glæd dig de næste 2 til 3 opdatringer er nok super intresandte hvis de gør som jeg siger og det tyder meget på de gør for de lytter meget til mig hvis jeg har rat bliver 24.4 nok en major system junk update en ram recleamer og en overeskelse som nok højst er at alredy cleaneren kommer tilbage hvis ikke de rykkere den til 25.1 og noget fra 25.1 bliver flyttet til 25.2 bare husk at den major system junk kan være mange ting nok 10-20 nye ting og resten er optimeringer af 20-30 af de gamle eller noget andet og grunden til at det bliver en major er at de skal tilføje 2-3 ting hvorfor så ikke bare gøre den stor det er nemmere når de nu er igang nå nu får vi se