Det er en af de 6 level 3 fejl der bliver fix i 24.4 så tag det rolig jeg har fået at vide at alle 6 level 3 fejl skal væk i 24.4 derfor kan 24.4 blive forsinket til marts måned men hvis det går helt galt bliver det 24.5 grunden til 24.3 var dårlig var at de ikke nåde det til den men det er deres super senior team det bedst team de har til at løse fejl der arbejder på sagen så tag det rolig de arbejder faktisk. Med alle fejl i hele norton utilities der er lige nu bare så i hved det lige fra miner til hotfix jeg hved all 6 level 3 fejl jeg fandt dem grunden til at det er så svært at ratte er at de skal hele koden igennem for at ratte det og at de ikke kan finde fejlene de ringer til mig når de har en beta klar for test på min pc det er jo mig der fandt fejlene hvis i vil vide mere sig til
men husk den gamle dashboard fejl er der en måde du kan arbejde dig uden om alle andre fejl er der ikke rigtig nogle måder du må bare lade vær med at gøre det så de er mere vigtig men jeg tror ikke de når alle i 24.4 men de når nok nogle af fejlene
I am using 24.3 version and the fix these outdated drivers, and the upsell also keeps popping up. Please, Norton, fix this or enable us to turn it off. My drivers are all working correctly, in fact the Intel Framework modules are all at the most current version – so why does Norton want me to buy a worthless driver product update for +$50.00? This is so annoying, I may just uninstall and not renew the Utilities product. I’ve been using Norton since the 90’s and this may drive me to another A/V product. PLEASE FIX OR TURN IT OFF
Bare tag det rolig der er ikke rat lang tid til 25.1 kommer slutningen af den her til begyndelsen af den næste de er næsten færdig med 25.1 de mangler bare det sidste nu at jeg tester den for de sidste fejl i den så er den klar så nok 30 dage max jeg tror mere på 20dage max betaen er færdig ser det ud til
25.1 er kommet så din fejl er nok løst nu skal du bare vente til du også har den og de ringer til mig på torsdag og vi tester om de har misset nogle af fejlene og hvis de har misset mange miner update få fejl hotfix
Norton hate their customers so much they even inject these upselling ads into their default “smart” scans.
Its not an accident - they just want to trick as many inexperienced users as possible into paying for their “Utilties Ultimate” browser cleaner that nobody needs.
det her er ikke deres kunde service det er deres super senior team det højest team der kun ringer ud i extreme situationer hvis det kan hjælpe dem du kan ikke få fat i dem på andre måder men jeg kan spørge dem om nået hvis du vil have det det er dem der har lavet hele patch 25.1 ikke det normale team det normale team laver først patch 25.2
25.1 er nok til norton 360 og ikke norton utilities den kommer senere
men jeg skal nok høre lidt omkring hvad der bliver fix i den 25.1 patch men du skal regne med at den kommer om max 30 dage men hvis jeg høre noget skal jeg nok sige noget jeg kan ikke sige hvad er nyt nda men jeg kan godt sige 1/10 hvis du spørger på fredag men jeg kan godt sige om din fejl er væk det er nok ikke under nda det er de ny ting der er så spørge om fredage og jeg kan hjælpe dig
de ville have ringet i dag men de blev forsinket de fandt nogle flere fejl og de skal jo alle sammen væk men det kan jo ske