25.2 is possible getting a mini big that is 5 thing Not 100% but it is nearly granted by Norton as I’m sorry
25.2 bliver på minimum på 5-6 ting da jeg arbejder med senior teamet nu og de nda nyheder jeg har er store 25.2 den bliver klar når de kan nå det da den bliver meget støre end planlagt så den bliver stor jeg tror på start februar men det er kun ca men senest i slut marts det er sikker sener vil blive for sent men det er total random det kommer and på hvor stor de gør den og putter meget fra 25.3 i den også det tror jeg de gør men som jeg siger de kan gøre den meget stor
jeg har en ide til vad der kommer i 25.2 og hvis min ide er rigtig og de lytter så skal i glæde jer det er ikke sikker det er jo ikke godkendt eller noget men hvis der kommer en godkendt fra dem så skal jeg nok sige mere men jeg tror at manage program får en stor opdatering plus meget mere det er nogle gode ny ting som i skal glæde jer til men uden en 100% fra dem så er ingen ting sikker men selv om det er godkendt kan jeg ikke sige vad det er kun at det bliver en nice opgradering da alt vil være under nda men de vil sige det det er sikker da hvis de ikke vil så vil de blive total lammet og de har for mange problemer som vil ramme dem da jeg kan sige det her og det vil de ikke have at jeg gør da jeg ikke vil være under nda det vil de ikke have jeg ikke er
Jeg er sikker på 5 ting i 25.2 jeg er nok også sikker på vad de 4 ting bliver bare ikke den 5 ting men det er kun måske de kan jo rette noget i sidste øjeblik og det er ok 4 ting som de vil smider i plus alle de fejl de fixer i den også
jeg har gode gode nyhed normalt vil man ikke fix major fejl som hotfix men de retter minimum 2 det bliver nice rettelser