My Norton Utilities Ultimate is not working

I’ve downloaded this app from Norton off. website, installed on win11, and everything should be fine, but inside of this app any button aint working properly, i press to unlock all functions, it shows me that my activation have been expired & everything in this app is locked

Product & version number: 24.3.17165.6812

OS details: 23h2 OC 22631.4602

What is the error message you are seeing: (-47)

Also embargo country, who put embargo on Europe ?

hvis du køber i eu virker det ikke i nordamerika og det samme med asian men du kan måske snyde det med at ændre på det med din computer så du er i den region men jeg hved ikke om det virker grunden til det er at priserne på nortons produckter er så forskellige fra område til område men du kan da få pengene tilbage men du skal glæde dig hvis mine info er rigtig kommer der snart noget nyt til norton utilities så det kan meget mere men det er nok først i begyndelsen af næste år men jeg kan ikke love noget jeg arbejder ikke for norton men jeg har meget at skulle have sagt send en email og så kan jeg jo høre på hvad det er men forventet noget men husk de har nogle fejl de lige skal have rattet først og de er vigtiger men alt skal nok kommer men hver ting til sin tid