i now how big it is i cant say a word but just let us say it is crazy ass it is total nda that is all i can say i cant say how big just biggest ever
plus i also now when it is coming
Jeg ved ved ikke hvor stor men jeg får patch note før tid nok omkring når 26.3 kommer 26.4 har de nok arbejde på siden 23.1 kom den er så crazy den er kun bygget på ting ting ting og ting de ved de mangler det det er derfor den er så stor jeg har en terio på størelsen men det er kun et ikke gæt det skulle ikke være 26.4 men 26.1 alle navne er jo lavede om men den blev årets big men den kan være støre end mit gæt da hvis det er sandt så er de gået amok med ting hvis de putter 20 ting i så er de crazy men jeg ved det ikke det er lige som et nyt produckt men det mangler det også jeg har jo ikke det rigtige tal
26.4 alt er kun ca da de har sat det til det er den dato den er planlagt til men hvis de bliver forsinket så rykker de den en måned eller kan de ryk den en måned og gøre den støre gør de nok også den eller hvis de mangler til for at få noget færdig til 26.5 eller hvis de rykker noget fra 26.4 til 26.5 eller andre ting det er derfor de ingen dato har på dem efter da de jo skal have ideer plus 27.1 skal de jo også have klar men jeg tror mere på en mere lam big med 5 ting som kun er opgraderinger plus andre ting ikke det store men det er jo kun en teori jeg tror ikke de kan nå noget det bliver de andre i 27 serien der bliver mere store major jeg sagde til dem da jeg skulle hjælpe dem med noget måske giver mere ting i en major end før de sagde god ide
25.4 skille aldrig være big men så kom 26.1 og alt det der så blev den omdøbt til 26.4 der skulle kun 3 ting i