I was told by Norton they removed the option of adding the recycle bin to cleanings, due to “customer complaints of accidental removals of recycle bins”. This is super dumb if you ask me. You had the option to add it to cleanings or not, so lack of removing it caused this. Why not just by default turn it off? Then allow us to add it? No…. they REMOVED it. Now the program we pay to clean our PC, leaves the recycle bin for us to clean. Actually every function of “Utilities” can be done manually. But I paid so I can custom what I want cleaned in “one click”. I definitely will not renew this crap.
jeg har 26.3 og der er den under auto clean så den burde være der bare husk det ikke er vær dag kun vær 3 dag men jeg undersøger sagen for dig husk 26.3 er kun er i beta hvis den ikke er der nu er den i 26.3 når den kommer det er sikker mere kan jeg ikke sige eller os meget snart da det er for stor en ting at fjerne da mange vil have den
glæd dig til 26.3 da jeg tror mange af de fejl i 26.1 er fixet i den men husk 26.3 kommer når den er klar ikke før da de kæmper med nogle store fejl så den kommer ikke før de fejl er klar
norton utilities er faktisk meget ustabil norton utilities 26.3 fixer ikke det hele men meget er blevet bedre det er sikkert der hvor de går efter at fixe alt i norton utilities er 26.33 det er deres mega bugfix patch norton utilities 26.4 er deres big som kommer efter 26.33 forvent ikke mege meget nyt i 26.3 og 26.33 da det bare er bugfix patche norton utilities 26.4 big er deres store patch med mange ting i da de nu kan smide ting i den igen da den er stabil nok til det
der er 3 giga fejl i norton utilities det er dem de kæmper med den kommer ikke før de er fixet resten kommer senere eller er mere stabil