Note: Please do not post Personally Identifiable Information like email address, personal phone number, physical home address, product key etc.
Issue abstract:
Detailed description: When opening Norton 360 in Windows 11 I get 1/3 of the window opening.
It seems that the rest of the window is to the left of the 1/3 window I get but when I click on an
event nothing happens. I have chatted with a Norton tech but reinstalling, fixing, Norton 360
nothing seems to work. I did have an issue with Windows 11 and did a reinstall however
before this windows install I did not have this problem. Help is appreciated, regards, jp
hvis min info er rigtig skal du bare vente da norton er gået all in med fejl i norton 360 fejl men hvordan de fixer dem ved jeg ikke
Are you using any custom display settings or text magnification?
Check that your graphics drivers are up to date.
Hi peterweb, Thank you for responding so quickly. As mentioned above, I reinstalled
windows 11 and updated windows and the graphics card drivers for nvidia. I ran
updates for Norton, ran fix app, restarted pc, and ran sfc… and dism …, rebooted
again and still same issue. I did not have this issue before so I don’t know what is
causing it to do this now. I can right click the 360 icon and open 360 but as mentioned
only get the 1/3 window showed you. Regards, Jerome
Also, If I click on the empty space of the 1/3 window I can drag the
window. Its a transparent window that is there but I can’t do anything
with it. Regards, J
Thank you for the response. J
jeg har hørt at de vil gøre så 26.4 bliver til big men det er ikke sikkert det er kun måske nå nu får vi at se hvordan de laver det men jeg vil tro senest mid april en ny miner hvis jeg høre nyt skal jeg nok sige til grunden til at 26.4 giver mest mening er at de vil lave den som en mega bugfix big men det er kun en ide det er ikke sikkert de kan jo også smide mega mange fixes i den som major 26.4 det er jo bare hvor mange de kan nå at fixe det kan jo også være de smider nogle miner og hotfix ud før tid så de kan få gjort den rigtig klar men det kan jo også være de rykker det hele til 26.5 når nu får vi at se en ting er sikkert de fixer fejl
men jeg har ønsket den som big for at gøre jer meget glad og jeg har magten til at gøre det så ved i det jeg sagde lav den heller meget forsinket med 2 miner eller 1 giga miner i så kunne i virkelig gøre jer meget glad det sage jeg hvis jeg til norton men om de lytter ved jeg ikke men norton lytter faktisk næsten altid til mig jeg kan nemlig kræve ting af dem og få det som andre ikke kan faktisk er ca alt i norton utilities lavet af mig da det er mine ideer
plus hvis i vil ha noget rettet så sig til norton har ønsket ideer fra jer alle de arbejder allerede på nye ting fra mig og andre på siden
1 Like