OS details: Windows 11 Pro Version 10.0.26200.8246
Why have I been updated to this build? 2 of my computers have this version that ends with 978
While my other computers when I run live update do not update to this version. I do not see any release notes. The update to 978 was done about 6 days ago. I am not part of a beta program or anything. What is going on here?
Updates are released in a phased manner. There is no way of telling how this is handled. Many times you will see what you noted that one or two of your multiple systems will get an update, and the other systems will not get it until some time later.
I have this updated version after manually running live updates earlier today. Its not a beta program release. The release channel is traditional. When the version of the product remains the same and the build in quotes changes these are considered releases that address issues that are in the current process of being corrected as they have received them. We Guruâs donât work for Norton but that is the best understanding I have at present. Hope that helps.
hvis du vil vide det er det en 26.3.10886 (build 26.3.10886.978) mega miner som fÄr opdateringer timevis ikke dage det er den type opdateringer du stÄr med den fixer mange fejl
den steg med 5 i nummer pÄ 3 dage 2 af dem kom inden for 2 timer den er total ingen logik med den men den stÄr til mellem 13- 20 rettelser fÞr de ikke retter den mere ser det ud til af vad jeg har hÞrt jeg har givet dem ca 15 rettelser som alle har fÄet skal fixes men hvis du vil ha noget fixet sÄ send fejlen til norton hvis de ikke kender den i forvejen laver de den det er sikkert men de kender mange fejl allerede
26.3.10886 (build 26.3.10886.978) er en speciel miner der fixer mere fejl end normal det er fordi 26.2 og 26.3 var tam sÄ de retter ting de ikke kunne i dem da det var giga fejl de rettede faktisk flere specielle fejl da de ikke kunne gÞre mere ved det end de kunne laver dem den her er en 26.3 plus patch selv om den kun er miner er det faktisk det det er en undskyldning for det da der jo gÄr mÄneder inden 26.4 stÄr klar jeg har fundet mange fejl de allerede har rettet nÄr de ikke retter mere i 26.3.10886 (build 26.3.10886.978) sÄ har de nok rettet ca 20 fejl mÄske mere ingen ved det men 1 ting er sikkert det er mellem 13-20 fejl de vil ha fixet
dark web ok nu vpn ok nu plus der er flere de sender nok en patch note nÄr de er fÊrdig da de jo fixer mega mange fejl du kan jo test ting som ikke virkede fÞr de gÞr mÄske nu og de har rettet fejl husk de jo ikke er fÊrdig med den endnu
I can confirm with 99% confidence the graphic user interface is fixed. For a while the size of the screen did not fit and you couldnât scroll down to see what it was saying. I think there is a topic in here covering that issue.
grunden til 26.3.10886 (build 26.3.10886.978) er at den bliver forsinket 26.4 mega forsinket den her tar det der ikke er teknisk 26.4 vil gÄ efter de teknisk fejl sÄ sig dine fejl og de bliver mÄske fixet
plus norton antitrack og norton utilities kan installeres fra norton 360 nu
ginie virker 100% nu ogsÄ advarsler virker ogsÄ nu ser det ud til
de fixer mega mange fejl kan man se
nu mangler i bare nogle her og der fejl ogsÄ har i faktisk fixet mega mange fejl de skal nok komme
Jeg er rat sikker pÄ at nÊste opdatering retter 3 fejl sÄ er de nok pÄ 13 bugfix og der vil komme flere det er sikkert men hvilke og hvornÄr ved jeg ikke de 3 nye ved jeg nok men om det passer ved jeg ikke 100% men det lÞd til de var godkent nu fÄr vi at se vad de finder pÄ
de er 100% sikker driver opdateren kan installeres fra norton 360 update fra start siden og navn pÄ version i toppen som norton 360 deluxe gamers plus ect alt er godkent til snart
@Mykola Norton 26.3.10886 (build 26.3.10886.979) is now being served via Live Updates. Not everyone is getting it at the same time so you have or may not have already seen it. This another example for a âbuildâ update vice a âversionâ update release that doesnât warrant an announcement unless Norton fixes things and chooses to list those in an announcement. Minor issues such as back end connectivity and the under the hood fixes are proprietary. Norton wonât post those in release notes.
den er fuld af fejl 979 sÄ pas pÄ der er minimum 5-6 ting der virkede i 978 det kan vÊre defect nu
norton ved det godt sÄ alt er sat pÄ stop med nye ting eller nye rettelser den skal vÊre stabil nok til de smider mere i men det vil ske snart den skal jo vÊre som 978 ogsÄ