Norton Security 26.3.10886.978
OS details: Windows 11 Pro Version 10.0.26200.8246
Why have I been updated to this build? 2 of my computers have this version that ends with 978
While my other computers when I run live update do not update to this version. I do not see any release notes. The update to 978 was done about 6 days ago. I am not part of a beta program or anything. What is going on here?
1 Like
Updates are released in a phased manner. There is no way of telling how this is handled. Many times you will see what you noted that one or two of your multiple systems will get an update, and the other systems will not get it until some time later.
3 Likes
I don’t see any announcement or notes about the 26.3.10886.978 version.
Is this because announcements are only for big changes like 26.3 → 26.4?
If you look at the latest announcement it’s showing 26.3.10886.0 (no .978)
That is quite likely the case. Smaller incremental bug fix updates and hot fixes probably don’t warrant an announcement.
2 Likes
I have this updated version after manually running live updates earlier today. Its not a beta program release. The release channel is traditional. When the version of the product remains the same and the build in quotes changes these are considered releases that address issues that are in the current process of being corrected as they have received them. We Guru’s don’t work for Norton but that is the best understanding I have at present. Hope that helps.
SA
2 Likes
Can a Norton Admin blur out my
Current SKU and Media SKU
For privacy reasons. Or just delete my photo please.
hvis du vil vide det er det en 26.3.10886 (build 26.3.10886.978) mega miner som får opdateringer timevis ikke dage det er den type opdateringer du står med den fixer mange fejl
den steg med 5 i nummer på 3 dage 2 af dem kom inden for 2 timer den er total ingen logik med den men den står til mellem 13- 20 rettelser før de ikke retter den mere ser det ud til af vad jeg har hørt jeg har givet dem ca 15 rettelser som alle har fået skal fixes men hvis du vil ha noget fixet så send fejlen til norton hvis de ikke kender den i forvejen laver de den det er sikkert men de kender mange fejl allerede
26.3.10886 (build 26.3.10886.978) er en speciel miner der fixer mere fejl end normal det er fordi 26.2 og 26.3 var tam så de retter ting de ikke kunne i dem da det var giga fejl de rettede faktisk flere specielle fejl da de ikke kunne gøre mere ved det end de kunne laver dem den her er en 26.3 plus patch selv om den kun er miner er det faktisk det det er en undskyldning for det da der jo går måneder inden 26.4 står klar jeg har fundet mange fejl de allerede har rettet når de ikke retter mere i 26.3.10886 (build 26.3.10886.978) så har de nok rettet ca 20 fejl måske mere ingen ved det men 1 ting er sikkert det er mellem 13-20 fejl de vil ha fixet
dark web ok nu vpn ok nu plus der er flere de sender nok en patch note når de er færdig da de jo fixer mega mange fejl du kan jo test ting som ikke virkede før de gør måske nu og de har rettet fejl husk de jo ikke er færdig med den endnu
I can confirm with 99% confidence the graphic user interface is fixed. For a while the size of the screen did not fit and you couldn’t scroll down to see what it was saying. I think there is a topic in here covering that issue.
grunden til 26.3.10886 (build 26.3.10886.978) er at den bliver forsinket 26.4 mega forsinket den her tar det der ikke er teknisk 26.4 vil gå efter de teknisk fejl så sig dine fejl og de bliver måske fixet
plus norton antitrack og norton utilities kan installeres fra norton 360 nu
ginie virker 100% nu også advarsler virker også nu ser det ud til
de fixer mega mange fejl kan man se
nu mangler i bare nogle her og der fejl også har i faktisk fixet mega mange fejl de skal nok komme
kan i tro på mig nu om 26.4
26.3.10886 (build 26.3.10886.978) er en
23 plus patch den er en major miner den vil fixe 10 til 30 fejl de er mega sjældne men det sker
Jeg er rat sikker på at næste opdatering retter 3 fejl så er de nok på 13 bugfix og der vil komme flere det er sikkert men hvilke og hvornår ved jeg ikke de 3 nye ved jeg nok men om det passer ved jeg ikke 100% men det lød til de var godkent nu får vi at se vad de finder på
1 Like
de er 100% sikker driver opdateren kan installeres fra norton 360 update fra start siden og navn på version i toppen som norton 360 deluxe gamers plus ect alt er godkent til snart
1 Like