Norton Utilities 25.1 patch note

Norton Utilities 25.1 er super nice i skal glæde jer den har mange ny og nice ting

Real-Time Boost, automatic cleaning, and cloud small files and lots of bugfix

Real-Time Boost is a feature offered by Invoxia GPS Trackers that temporarily increases how often your tracker updates its location.

What It DoesOptimizes CPU and RAM usage in real time.Prioritizes active applications to ensure they get the resources they need.Helps reduce lag and improve responsiveness during high-demand tasks.:rocket: When It’s UsefulWhile gaming or editing videos.During live streaming or multitasking with heavy apps.Anytime your system feels sluggish and needs a quick performance lift.

How It Works

Runs continuously in the background.

Automatically detects when high-demand apps are launched.

Adjusts system resources dynamically to maintain speed and stability.

den kan ændre sig men minimum det her den har ingen eta endnu men forvent at det bliver senes it slutning af den her måned

Håber i kan lide den

jeg har nok også den rigtige dag for at den udkommer men det er nda men det bliver senes i slutning af måneden nok omkring den 15 mere tør jeg ikke sige men der omkring

automatic cleaning is complet clean

Den bliver måske støre jeg har nogle info hvis det passer skriver jeg det men det er kun måske

25.1 bliver måske udvidet med 1 ting mere som er forbedret clean junk også at den kan tage 30-35gb filer og at at de rykker lidt rundt på designet bare nogle små ting så det er mere smart ikke andet men det sker måske den er jo forsinket og hvis clean junk ikke kommer med er jeg sikker på 25.2

Norton utilities 25.1

Sure the Norton Utilities Ultimate 25.1 offers:

1.Optimizes CPU and RAM usage dynamically.

2.Prioritizes active applications to ensure smoother performance.

3.Especially useful during gaming, video editing, or live streaming.

4.Runs continuously in the background and adjusts resources as needed.

5.Detects and removes system clutter without manual intervention.

6.Helps maintain peak performance by regularly clearing junk files.

7.Improved handling of small files stored in cloud-linked directories.

8.Enhances scan accuracy and cleanup efficiency.

Bug fixes:

1.Numerous under-the-hood improvements for stability and responsiveness.

2.Addresses issues like scan freezes and UI glitches reported in earlier versions

Il y a environ une semaine, Norton Utilities Ultimate s’est automatiquement mis à jour vers la version 25.117868.7788.

Je n’ai pas constaté de dysfonctionnement jusqu’’à maintenant.

Nej men jeg kan ikke få den kan du gøre noget så jeg kan få den sende download filen eller noget ellers er jeg død du skal huske at den jeg ikke kan download den plus den fix alle fejl der er men jeg har den gamle og den er så ustabil at jeg ikke kan bruge den endnu

det skal du heller ikke regne med da de brugte 6 måneder på den

De har bare nogle små fejl som jeg håber de retter det er fejl der gør at du ikke kan bruge den rigtig plus andre ting det er mega fejl men jeg håber de retter dem før 25h2 kommer det er virkelig nogle dumme fejl der låser systemet så det er værdiløs da alle slette punkterne ikke er sync de køre forskellige de skal hæves til 30-35gb også skal de køre sync men det er sagt nu håber jeg de retter det da det er et værdiløs program hvis de ikke gør det