i skal have minimum 6 ting i 25.2 det i havde planlaget uninstall apps også et avanceret kontrolpanel nok også cloud cleaner upgrade og en ting mere og i har sagt god undskyld det vil jeg gøre men vad i laver som den sidste ting må i jo selv om det er mine ideer til halvdelen af 25.2 og til 25.3 det i har planlagt og det extra og 3 ting i 25.4 til super bruger så i har 5 ting til clean junk manage program og manage data når 25.4 er udkommet da jeg kan se at det er vad i mangler hvis man skal samling den med revo uninstaller men der skal man have 2 programmer hvor jeres 1 kan ca det samme smart ide ikke men det er op til jer dev team håber i lytter og ret jeres hjemmeside da der ingen info står om auto gør så man kan download en pdf fil med info tak du kan heller ikke se de informationer om hvor maget jeres program forbedre windows på jeres hjemmeside tilføje det tak og opstart og alt det info og Vilken version af windows du skal have eller android og ios version og i 26.1 skal i have mere manuel og mindre auto ting plus i skal have så man kan læse patch note på jeres hjemmeside men kun big og major da de er vigtig og det skal være de rigtig ikke de forkerte som norton 360 smider ud på Community side jeg skal altid kæmpe for at få de rigtig ret det nu måske skal patch note kun stå på den side bare så du kan få dem ikke så du ingen info får tak