Nortonが不定期かつ一瞬だけアクティブになり、フォーカスを奪っていく

You keep saying the same thing over and over: postpone, postpone.

Nobody trusts you anymore.

If you’re involved, fix the bug in one go.

Other bugs? Postponement? We don’t need that.

Users can’t wait any longer; they’re just saying goodbye to Norton.

貴方は延期、延期と何度も同じことを告げています。
もう誰も信用していません。

関係者なら1度でバグを修正してください。
他のバグ?延期?要りません。

ユーザーは待てません、ノートンからさようならをするだけです。

Det var jo mening det skulle være kommet før men de kan jo ikke ta alt når der dukker fejl op der er støre end andre og stabilety fejl plus andre
De tar de store først også de andre bagefter men de tar de andre synlige nu det er sikkert da der ikke er flere fejl der er store kun miner der er lette at fixe der er bare mange men de er heldigvis lette at fixe det kommer nu alt sammen de kan jo fixe dem inden 26 serien er død er norton stabil det er sikkert

If it’s easy to fix, please prioritize fixing the bug in this thread. I don’t know about the other bugs. The problem is the bug in this thread.

Please understand this already.

修正が簡単なら、当スレッドのバグを最優先で修復して下さい。他のバグは知りません。困ってるのは当スレッドのバグです。
いい加減に理解して下さい。

de tar sikkert de fejl i næste patch så tag det rolig men det er jo kun en ide ikke andet da jeg ikke ved vad de vil vil fixe men de vil nok fixe nogle af dem her men det er jo kun en ide ikke andet

Please “definitely fix” this, not just “probably fix” it.

I’ve waited a year. If it’s not fixed this time, it’s too late.

Developers, please acknowledge the bug in this thread and fix it as soon as possible.

おそらく修正されるではなく、「必ず修正」してください。
1年待ってます。次で修正がなかった場合は手遅れです。
開発者は当スレッドのバグを認識して早急に改善して下さい。

Hvis det er sådan du vil se på alt bliver ingenting fix for dig da du er ligeglad det skal bare være asp for dig det er ikke sådan man arbejder jeg gider ikke hjælpe dig da jeg ved sandheden men jeg siger den ikke til dig da den er sagt 10 gange og du forstår den stadigvæk ikke

I apologize for the heated discussion.

It’s not your fault.

I’m a Norton enthusiast who’s been using it for 30 years.

I want to continue using Norton, so I’d like to see improvements.

議論に白熱しました、ごめんなさい。
貴方が悪いわけではないです。
私はノートンを30年使った愛好家です。
この先もノートンを使いたいので改善してほしいのです。

hvis du gider lytte så skal du få det de ville hjælpe dig men de fik ca 5 giga fejl som skulle fixes før de andre kunne fixes det er derfor at 26.2 og 26.3 kom så tæt på hinanden alt er væk nu de arbejder kun på 26.3 miner og 26.4 og alle jeres fejl nu nu vil de fixe de fejl som i har i systemet som i vil ha fixet i de næste fejl alle fejl er miner så nu kan de smide fixes ud asp til jer men de tar nok 10-20 fejl på en gang alle de store er væk hvis ikke de fik mine giga fejl så var de gået i gang før det kan jo ske men nu er der kun miner tilbage det kan de fixe i løbet af ingen tid så sig det til folk det er fordi de fik fejl der ikke hade et navn stability plus mere det er jo giga fejl nu er der kun miner tilbage men hvilke fejl de tar først ved jeg ikke men når de er færdig er der ikke flere fejl de vil ha alle fejl væk nu deres senior team arbejder kun på norton 360 sammen med deres dev team de går all in for at finde fejl i norton 360 alle andre produckter er sat på pause eller ved andre team

Understood.

However, the damage will be less if there is a workaround.

Could someone please tell me a workaround?

By implementing the workaround, the bug can be avoided and the stress will be eliminated.

Also, I will send data logs whenever bugs occur in the future. I will spare no effort if the data can be used to fix the bugs, even if only slightly.

わりました。
しかし、回避策があれば被害は少なくなります。
誰か回避策を教えて下さい。
回避策をすることでバグは回避出来てストレスは無くなります。

また、今後もバグが発生した際、データログを送信します、少しでもデータが活用されバグが修復されるなら努力を惜しみません。

der er ingen kun gen installere eller prøv at reparerer den det er det best prøv det igen næste gang så ingenting påvirker den da de jo kan fixe noget godt i den som vil fixe din fejl men din vil de gå all in i en af de næste da de tar den som en af de første eller ta en avg free til næste patch er klar jeg kan sige når næste kommer til dig det er den bedste løsning til dig lige nu men det er jo bedre end ingen ting men det er best at lave en total reinstall så der ikke er en fejl i hele producktet

1 Like

I always perform a complete uninstall and reinstall using the Norton Tools whenever a patch is released.

However, the problem persists. I’d like to know if there are any other workarounds.

I hope the bug will be fixed soon.

パッチが出る時に必ずノートンツールにある完全アンインストール、再インストールをしています。
それでも改善されません、それ以外の回避策があるなら知りたいです。
早期バグが修復するの祈ります。

1 Like

du skal huske at den patch note der er her på siden er en light version af den rigtige den rigtige er nemlig slet ikke klar endnu men jeg får den både til norton utilities og norton 360 26.3 når den er klar i har kun brug for 26.3 til norton 360 den anden er stadig i beta der kan ske meget endnu når den er færdig så får i den selvfølgelig

men de fixede vpn fejlen min fejl der er over alle andre og stability fejlen de 3 er de 3 de er gået efter ser det ud til men de var alle giga fejl minimum det lapper du jo ikke i en lille patch

jeg har lige fået at vide at når den rigtig patch note er klar så sender de den

man kan se at de er gået all in på alle fejl de starter med norton 360 når norton utilities 26.3 kommer så er de 3 giga fejl væk dens all in er nok 26.33 så 26 serien er deres all in kan man se plus i skal glæde jer når 27.1 eller måske før det er hvor hurtig de kan nå det så er alle fejl væk det er hvor hurtig de kan arbejde men husk at norton 360 big er ikke kommet endnu og norton utilities big er 26.4 den er heller ikke kommet endnu da de vil ha alle fejl væk først de kan jo rykke 27 seriens big det tror jeg de gør så 27 seriens big kommer senere så 28 seriens big er 28.1 så alt er sync igen med år ect

It’s still not fixed.
I updated to the new build the other day,
but today (2026/04/14) the usual bug occurred.
Summer is almost here, and I’ve been annoyed by this bug for a year.

Will it be fixed in the next patch?

Please fix it already.

相変わらず修正されていません
先日、新しいビルドに更新しましたが
本日(2026/04/14)いつものバグが発生しました
そろそろ夏です、1年、このバグで不快になっています

次のパッチでは修正されますか?
そろそろ本当に修正して下さい

det skal nok blive fix i næste patch men 26.3 til 26.4 har ingen data kun at det kommer ta de rolig 26.3 final er ikke ude den eneste version der er ude er 26.1 final der er en 26.3 test ude før final er ude vil du ha problemer final sikkert end måned jeg ved vad de fixer men der er nogle fejl men kan ikke sige mere fixe kommer vad virker hvornår kan du sige lige 100% dine trælse fejl så jeg kan rette dem så har jeg info den er er bygget til at rette flest er den efter men 26.3 retter mange af dem plus de miner efter men ude en 100% liste har jeg ingen info
det der gør den så irriterende er at de alle er teknisk fejl det er jo ikke dage men måneder
de ved dem alle men at fixe dem er jo ikke noget du bare gør jeg har en ide om vad de har fixet men jeg kan ikke sige alt de har forbedret meget men at sige at de laver ting er jo også noget

Will the bug fix in this thread definitely be included in the next patch? If it’s not fixed in the final version, will it never be fixed?

I’d like clear information on 26.3 and 26.4. Will the 26.3-4 patch notes, which correctly fix the bug, be posted?

(The burden of investigating each patch is significant.)

It’s been a year now; this is clearly an abnormal situation that needs to be improved.

If there were even a workaround, I could wait, but please provide one. (Uninstalling is an ineffective workaround.)

当スレッドのバグ修正が次のパッチに必ず修正されるのでしょうか?最終版で修正されなかった場合、永久的に修正されないです。

26.3、26.4明確な情報が欲しいです、該当のバグが正しく直った26.3ー4パッチノートは載りますか?
(毎回パッチごとに調査の負担が大きいです)
もう1年になります、さすがに改善すべき異常事態でしょう

せめての回避策でもあれば、待つことができますが、回避策を提示してください。(アンインストールは無意味な回避策です)

jeg fandt dem alle samme de viste ikke at en af dem var der lave 26.1 fordi jeg fandt den det er en speciel situation de går 100% all ind jeg ved alle fejl bare så du ved det men om jeg må sige dem er en anden sag da jeg jo er under nda men den mellem 26.3 og 26.4 er bygget til at fjerne dem alle det er 100% sikkert der er 3 giga men jeg vil ikke sige mere da de kan være fixet disable eller virke de er 100% real men de ved det godt de 3 giga fejl er planlagt til 26.3 hvis ikke så i en miner efter alle andre er til den i mellem dem de når kommer i 26.4 så nej de tar det alvorligt med fejl men husk de er alle tekniske meget alvorligt du fixer ikke dem på dage men måneder men de bliver taget meget alvorligt beta 26.3 fixer faktisk meget men ikke alt den i mellem er den der skal tage næsten alt lige som norton 360 26.4 gør til den men husk at selv om de ikke er 100% fix er det meget bedre end det var før i 26.1 26.3 er nice selv om den kun er i beta endnu da den ikke er klar endnu for mange dumme tekniske fejl

løsningen er hvis du kan vente 26.3 plus de miner der kommer mellem også en komplet næsten fix når 26.?? kommer ved ikke om jeg må sige navnet den vil komme mellem 26.3 og 26.4 det er den der fixer næsten alle fejl

It’s great that so many bugs are being fixed.
However, I only want the bug in this thread fixed.
Will the next patch fix the problem in this thread? I’d like a YES or NO answer.
Also, I’d like a workaround until it’s improved.
If there’s a workaround, I can wait.
Please let me know as soon as possible. I’m at my wit’s end and exhausted.

多大な不具合が直るのは良い事です
ですが、当スレッドの不具合を直して欲しいだけなのです

それが次のパッチで当スレッドの問題は修正されますか?YES or NOが欲しいです
また改善されるまでの「回避策」が欲しいのです
「回避策」があれば待てます

早急に伝授して下さい。困り果ててます、疲れました。

uninstall er en af dem du hader ved ikke hvornår den kommer men den er på deres asp liste som de selv siger det så meget af det er på din asp liste revo free vil fixe det til der er fix men de arbejder på den asp der er andre giga men den tar meget af det til det som en workaround så det er din workaround til den miner er klar det er planen det skal væk før 26.33 de 2 andre vil jeg ikke sige da det kan være fix så før jeg ved mere men de 2 du hader er planlagt til
asp 26.4 er big det er sikkert det kan jeg rolig sikkert sige fordi ting blev lavet om så 26.4 blev lavet om til big plus jeg har nogle gode rygter til dig men jeg kan ikke sige mere det er at de nok går all ind på de 3 fejl folk vil har fixet hvis jeg har ret plus husk du skal lige huske at jeg kan ikke garantere noget det er kun ide

grunden er ikke at jeg er under nda det er at det er tekniske fejl det er hvor heldig de er med at fixe den det er derfor jeg siger det sådan der er jo mange fejl men selv om nogle er giga major og miner er det jo lige meget hvis de driller mega meget så får de dem jo ikke fixet miner 100% i 26.33 hvis den ikke før det der er problemet er de giga og major fejl

der er en workaround revo free det er din workaround auto start fejl fix i den uninstall plus windows apps fix så det fixer meget de 2 andre no workaround til det er tid men de 2 er jo mega rettelser auto start disable den complet med 1 ting på ellers vil den auto enable kør alt manuel men det vil virke ind til den virker ok

den sidste ting kan jeg ikke sige mere om

Plus husk aldrig at slet cookies ting i borwser data da det sletter alle dine password i din browser

Norton har nogle mærelige patch ude nu som ingen ved noget om