Issue abstract: Norton Utilities does not complete the scan
Detailed description: It is stuck on 87% on the full scan and 54% on the program scan. I’ve tried rebooting the computer. I’ve uninstalled Norton Utilities and reinstalled. Nothing works. Windows 11 is up to date.
Product & version number: Norton Utilities Ultimate
OS details: Windows 11 up to date
What is the error message you are seeing? No error message, just doesn’t complete the scan.
If you have any supporting screenshots, please add them:
du fik fat i den rigtige her på siden jeg har 3 sager åben inde ved norton så de ringer når de er klar og jeg har meldt den til norton via chat så de skal nok kikke på sagen jeg er det der heder vip på norton utilities inde ved norton og jeg ved hvad der er i de næste patche
så glæd dig husk nda og i næste måned kommer nok 24.4 mega miner den største miner nogen sinde så glæd dig
Fejlen skulle være rettet i 25.1 har du den den nyeste er 26.1 den er mega vigtig at have du må ikke bruge auto clean før næste patch da alt er gået ned
forstår hvor frustrerende det må være at se scanningen fryse selv efter opdatering, geninstallation og sikring af at dit system er opdateret. Da du allerede har prøvet de anbefalede fejlfindingstrin, og problemet fortsætter i både Windows 11 og Windows 10 med den nyeste version af Norton Utilities Ultimate
er fejlene der stadig hvis de stadig er der få fat i support asp så de kan give fejl vider til et bug team fra L1 til L3 og hvis det er mega senior men det er det nok ikke det er nok kun mig der altid arbejder der da jeg ved ting før tid så i har et perfekt product
Contact Norton™Support - Norton Phone Number, and Chat Support du kan ændre land i bunden det her er usa jeg bruger Danmark selv men jeg retter også hele produktet for jer laver ting smarter ect hvis du vil have noget i 26.4 eller ønsker så sig til og det kommer i da de lytter til mig jeg er vip Inde ved Norton får patch note før tid plus mere jeg får minimum 26.4 før i har den nok omkring 26.3 undkommer har jeg den eller nå de er 100% på vad der skal i den da jeg ved så meget før tid at det er vandvittig de kan ikke undvære mig men jeg ved vad deres plan var for 26.4 men de ændrede den total jeg er sikker på vad deres hoved plan var men så kom 26.1 så droppede de 26.1 så blev at flyttet til 26.4 mit bud er 13 ting i 26.4 det er kun bud ikke andet hvis de kan nå det Men jeg har snart det rigtige tal når de kan nå det