Stop Norton from creating Desktop Icons after updates

Note: Please do not post Personally Identifiable Information like email address, personal phone number, physical home address, product key etc.

Issue abstract: Norton keeps creating Desktop icons after update.

Detailed description: Is there a way to stop Norton from creating Norton desktop shortcuts after updating?

Product & version number: Norton 360 v26.4.10932

OS details: Windows 11 Home

What is the error message you are seeing?

If you have any supporting screenshots, please add them:

ja det er der norton er ved at fjerne det så bare rolig men lige nu kommer det kun ved big og major opdateringer det var fordi 979 kom og den genindførte ting som 978 fjernede det er problemet der er flere ting men de arbejder på det så ta det rolig jeg vil ikke tro du ser den patch lige da de nok putter den i 26.4 final når den kommer du har 26.4 light 26.4 final er årets big

der er en der heder 26.4.10932 (build 26.4.10932.983) det er en speciel test og beta version
med grænseflade 1.0.142

tester er dem der er over beta dem er der kun 3 af da de hjælper norton med at teste hele systemet så de får versioner før beta plus de ved vad er i ting som big og major før tid
jeg er 1 af dem der tester og 2 af mine venner kun vi ved ting før alle andre fordi vi hjælper med speciel info

@sugi_84 Unfortunately there isn’t a way to stop Norton creation of desktop icons when there is a major version update. There aren’t any updates coming that prevent it that we Guru’s are aware of. This would be a great suggestion for the Product Suggestions board. I will move your thread there for better exposure.

SA

den kommer den patch det er sikkert ting kan være under nda og normal info alt mit er under nda der er info der er mere nda end normal nda da vi der er tester har versioner som beta ikke har før andre men om du vil tro mig må de selv om de arbejde på nogle rat store ting i fejl lige nu støre end i tror selv ikke engang beta kan dem alle samme nogle er sendt til eskalerings teamet de er over senior og teknisk team fordi de skal have nogle der kun kender de fejl og ikke andet så de bliver hurtigere lavet end normal

grunden til jeg kan sige det selv om det er nda er at det er det den er bygger på den patch og det er sikkert så alle de fejl der er er smider de i 26.4 final som er årets big hvis de altså finder fejlen da det er det der er i 26.4 big den der er ude nu er light

de smider nok en miner ud før 26.4 final der fixer mange fejl det er mit bud jeg tror også det er en miner støre end normal ikke kun 5-8 jeg tror over 8 nok 8 til 20 som undskyld for 979 nok tætter på 20 end 8 med noget i som undskyld

Os der er norton software engineer har ikke alle den specielle version men vi finder alle fejl kun 2 af os har den men fejl er fejl den ene arbejder på den normale men han har lige så meget info som os andre selv om men kun vi 3 har den info

Plus os der er tester får nok en rang over
guru Så alle kan se det som super guru eller speciel guru eller noget andet

jeg tror godt jeg ved vad norton har ideer om at gøre jeg tror inden for de næste 2 måneder vil de smide 2 miner ud der retter alle de her trælse fejl fordi jeg ser ikke at de opdaterer i 24 timer