I had norton on my old laptop. I bought a gaming pc. It came with a year of norton. For the last month I have been constantly harrassed by a pop up multiple times a day telling me my subscription is almost up and I should renew. I turned off every notification. I still get it. Tonight during a competitive online game what do I get OVER my game? “Your subscription is expiring soon please renew.’ Its desperate and ANNOYING.
I google to no help. I have to log in on the website go to my settings and what do i see?
Required messages
These can’t be turned off due to legal and service obligations.
talk about annoying and desperate. Norton you have just irked me out of sticking with you. I’m going to be looking elsewhere for antivirus now. I will not be renewing. Its so pushy and off putting.
2 Likes
Did you try the Notification settings in my image below? From Settings > Notifications > silence all notifications. Then click in the drop box and choose a time period for no notifications. This is not a permanent solution, but it should get you through your gaming or work time.
Norton should really think more about how they are treating their current and potential customers.
A tip for Norton: Don’t rely on AI bots so much, they have done, currently do, and will continue to confidently damage your company reputation.
As for pop-ups and notifications: I agree they are a nuisance, even more so when the pop-up in front of everything else and don’t appear on a VNC display.
2 Likes
Jeg tror at de vil fixe hele notifications systemet asp max 60 dage da alle jo hader det så ta det rolig de laver nok noget der virker men ingen garenti men som det lød fra norton kikker de på det det er sikker plus næste gang de kikker på det plus at jeg tror de vil fixe det i med info på siden bare rolig
Jeg fik info idag de er ved at kikke på det men der er info om deres plan snart jeg ved ikke deres 100% plan kun de laver noget men en ting er sikkert de har nogle planer men vad ved jeg ikke
plus de laver måske om på community siden med mange ting hvad de gør ved jeg ikke men det er mugligt vad de gør ved jeg ikke om de gør det ved jeg ikke eller hvor lang tid det tar at lave men jeg sendte en god ide til at rette flere dumme ting på siden som er plat da der er flere fejl på siden som den er nu men om de gør det ved jeg ikke men det er sendt men det er fejl de har over alt så jeg håber de lytter til mange ting jeg skrev men fordi jeg skrev ved jeg jo ikke om de siger ok men de kikker da på det