Why is Norton creating problems

Since I sign up to Norton I have spent more time trying to figure out and finding answers to fixing the problems Norton has created, all I paid up for is for Norton to stay in the background and do it’s job so why.

Pop ups, upgrade that cost more money also had to delete Norton browser because of the spinning wheel and their rules on signing into my own email account, as I said (all I paid up for is for Norton to stay in the background and do it’s job)

2 Likes

Okay update, apparently according to Norton I have over 2000 issues that are slowing down my internet but thanks to fibre broadband my internet speed is now basically a touch of a button so, why.

My question is do I really need to spend extra money and if I do tell me why, thanks.

2 Likes

fejlen er at de har nogle fejl lige nu som de er ved at fixe stille og rolig de fejl du hader der er tunge fejl som folk har ønsket fixet de er gået i gang med at omskrive hele koden nogle steder men ikke alle steder bare så du ved det så forvent det slut 26 serien at det kommer jeg tror ikke de kan nå det før men det skulle komme i 26 serien bare først i slut 26 serien

Norton are lying to you - these are not issues. Everyone gets the same fake warnings.

They are just trying to scam you into paying for more of their software that you don’t need.

det er virkelig simple vad der sker jeg ved godt vad der er sket de har en giga fejl over alle fejl før den er fix kan de ikke sende en patch ud det er den der holder alt tilbage det er derfor at 26.2 blev så røv dårlig det ville jo være nice hvis de kunne nå det men det gjorde de bare ikke
så når den fejl er fundet så kommer der en fejl jeg vil tror de arbejder på en bugfix patch altså en rigtig major en 26.3 eller en 26.2 miner med mange bugfix støre end normal det er nok mere en 26.2 major og en 26.2 miner lappet sammen men jeg er ikke sikker det er kun en ide ikke andet men før den patch er fundet kommer ingen ting det er sikkert men det er kun en ide ikke andet det er en fejl der er så slem samtidig arbejder de med mange bugfix så de er klar med mange fejl men husk det er kun en ide ikke andet vad de laver ved jeg ikke det kan være mange ting det kan også være en ny major det kan være så mange ting det kan være den nye big fordi de arbejder med så mange ting men som jeg siger det kan være mange ting jeg ved kun at det er den giga fejl der driller men det der kommer efter kan være mange ting ingen ide kun at de arbejder på den fejl de kan også ha løst den og arbejder på mange fejl det er jo ikke til at vide

Update, what happen the green tick symbol in security I had it before and now I don’t unless I use norton safe browser anyone here with bullguard before norton took it over, as I said before all I want is for norton to work in the background.

Too many problem Norton I give you a couple of weeks if not I count my losses and move on

1 Like

How do you uninstall Norton completely thanks

de næste er en 26.3 giga fejl kun slemme fejl som der er fra og med næste patch skal du glæde dig der kommer alle de interne fejl som kommer væk men nogle siger den ikke virker så
det driller lidt næste patch kommer i næste måned april men husk antivirus og firewall vpn virker ok det er små ting der driller bare så du ved det og de kommer væk i de næste patch så hvis du har licens så tjek siden når næste version står der så prøv igen 26.4 eller en 26.3 miner da de retter rigtige fejl 26.3 fixede de største fejl den hade 1 fejl der ingen navn hade stability fejl plus nogle andre de værste af de værste de næste går kun efter interne fejl stille og rolig det er fejl du kan se der er der plus det er måske også fixet en live update hastighed i den nye patch det er en
savnet fejl men vent med at brokke dig til den rigtige patch note kommer om 26.3 den kommer om max 3-5 dage tro mig det var mening at det skulle være fix i 26.2 til 26.3 men så kom nogle store mega fejl som skulle fixet først og det er derfor at alt er rykket til 26.4 de fik 1-10 giga fejl plus 1 fejl over alle fejl

Download and run the Norton Remove and Reinstall tool for Windows

@MaxMc @Scooby_2025 These issues are hard coded into Norton products by design. As globus5000 would suggest its a bug it isn’t. Its hard coded marketing. Unfortunately there isn’t anything anyone here can do to mitigate the issues.

SA

Okay guys thanks I’ve updated to 26.3 and hopefully that’s the end of my teething problem with norton, I had to do it manually just wondering does norton update automatically or will it always be up to me to update

LiveUpdate will run on its own if you just leave it alone. Not sure of the frequency, but it will be at least once a day. If there is an actual product update Norton should notify you with a popup to tell you to restart your computer to complete the update.

Thanks Peter are you AI

It would be good if the malware database update was separate from the Norton program updater.

Like it is done in Avast, preventing the user from changing versions on their own, giving the user the option to choose when to install the new version.

No way. Just another human trying to help.

That might be useful for sure. You already made the suggestion here. About LiveUpdate

1 Like

I’ve already tried this, but no one responds or implements the functionality.

I created this topic, but nothing has been changed since I did.

Just because suggestions are made does not mean that they will be implemented. Even if they are, they are likely to be at the bottom of the priority list of work for the engineers who are busy fixing bugs and implementing features that were already in the pipeline.

1 Like

a que correo electronico se les puede escribir para cancelar la suscripcion?